برخورد قاطع با عاملان شهادت مرزبانان کشور

برخورد قاطع با عاملان شهادت مرزبانان کشور

احمد وحیدی، وزیر کشور دیروز در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پیگیری شهادت پنج مرزبان کشور و شرایط مرزهای جنوب‌شرقی، عنوان کرد: این اقدامی جنایتکارانه بوده که حتما برخورد جدی و قاطع با عاملان و حامیان و مشوقان آن صورت خواهد گرفت.

حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و معاندان شامگاه۳۰ اردیبهشت ماه و تلاش آنها برای ورود به کشور با مقاومت مرزبانان دلیر و غیرتمند برجک مرزبانی روبه‌رو شد که در این درگیری متاسفانه پنج نفر از مرزبانان عزیز ایران اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 
وزیر کشور درباره ملاقات اخیر خود با وزیر امنیت ویتنام، گفت: ملاقات با وزیر امنیت درباره تعاملات دوجانبه میان ایران و ویتنام بود. نکات مشترکی میان دو کشور در سطح روابط بین‌الملل و سیاست‌های مختلف وجود دارد و با توجه به روابط خوب موجود در پی هم‌افزایی آنها هستیم. 
وی افزود: در مقاطع مختلف مواضع نسبتا مشترکی در مسائل گوناگون از سوی این کشور در حمایت از مواضع ایران ابراز شده و متقابلا ایران  هم از مواضع ویتنام حمایت کرده است، بنابراین در این میان توسعه روابط مدنظر بوده است که در این رابطه یک تفاهم‌نامه امنیتی نیز میان دو کشور برقرار شد.