فقر جمعیتی صهیونیست‌ها

فقر جمعیتی صهیونیست‌ها

مقامات امور مهاجرت کابینه نتانیاهو از سرازیرشدن سیل نیروی کار از هند خبر داده‌اند. رژیم صهیونیستی و هند قرارداد همکاری درباره اعزام نیروی کار به سرزمین‌های اشغالی امضا کرده‌اند.

مطابق این قرارداد رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا 10هزار نیروی کار هندی را به استخدام درآورد. نیمی از این کارگران هندی در بخش شهرک‌سازی و امور ساختمانی فعالیت خواهند کرد. نیم دیگر آنان نیز در بخش پرستاری و مددیاری به کار گرفته می‌شوند. پیشتر نیز روزنامه‌های رژیم صهیونیستی از توافق جهت به‌کارگیری3000نیروی کار چینی در اراضی اشغالی خبر داده بودند. جذب نیروی کار خارجی با هدف کاستن از نیاز رژیم صهیونیستی به نیروی کار فلسطینی صورت می‌گیرد. 

دور دنیا در 8 ماه 
هفته پیش تصویر شادمانی اعضای نیروی دریایی ارتش پس از بازگشت از سفر طولانی‌شان به کشور تیتر روزنامه‌ها بود. سفری غرورانگیز که با استقبال خوب ایرانی‌ها هم روبه‌رو شد. ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش کشورمان پس از ثبت رکورد افتخارآمیز هشت ماه دریانوردی دور دنیا، هفته گذشته به کشور بازگشت. اما این موفقیت، جز با فداکاری دریانوردان به دست نمی‌آمد. روایت این سفر طولانی و افتخارآمیز از زاویه‌ای دیگر موفقیت ناوگروه ۸۶ را به تصویر کشیده است؛ جایی که فرزندان در آغوش پدران‌شان آرام می‌شوند، همسران لبخند می‌زنند و مادران اشک شوق می‌ریزند. روایتی که همراه با شکوه و افتخار برای ما صحنه‌های آشنایی از دوستی و مهر است.