لزوم رصد بازی دشمنان در صحنه انتخابات

لزوم رصد بازی دشمنان در صحنه انتخابات

رهبر معظم انقلاب اسلامی طی ماه‌های اخیر، بر دو مقوله مهم و اساسی، یعنی جهاد تبیین در عرصه جنگ شناختی دشمنان و برگزاری پرشور انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال تاکید ویژه‌ای فرموده‌اند.

به‌راستی میان این دو مقوله چه ارتباطی وجود دارد و چگونه می‌توان اهمیت این دو را در یک برهه زمانی واحد و در ارتباط با یکدیگر مورد تفسیر و تحلیل قرار داد؟ در این‌خصوص نکاتی وجود دارد که می‌تواند در تشریح موضوع راهگشا باشد:

نخست این‌که دشمنان با تمامی قوا علیه گفتمان انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و ملت ایران به صحنه آمده و در عرصه جنگ شناختی، باورها و ثوابت کلان اعتقادی و ذهنی، افراد را هدف قرار داده‌اند. در جریان اغتشاشات سال گذشته، جریانات ضدانقلاب به رهبری دستگاه‌های اطلاعاتی چندین کشور اروپایی و آمریکا، نهایت تلاش خود را در راستای انحراف در باورهای کلان انقلابی و اصولی شهروندان به‌کار گرفتند. حتی آنها انتظار داشتند خروجی این سرمایه‌گذاری چندماهه را در ماه محرم و مراسم اربعین امسال مشاهده کنند اما آگاهی و انسجام ملت ایران حول محور ولایت فقیه باردیگر این توطئه را نیز ناکام گذاشت. روندپژوهی و تحلیل بازی دشمنان، بیانگر مشارکت مردم در انتخابات بدون توجه به تبلیغات منفی دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی است. این حضور حماسه‌ساز، نقطه نهایی و آشکارساز شکست دشمن در یک جنگ ترکیبی مهندسی‌شده خواهد بود. 

دومین نکته، به همراهی برخی گروه‌های سیاسی داخلی با بازی دشمنان و تلاش آنها برای بی‌رمق جلوه دادن انتخابات و تکمیل پازل غرب در جریان تحولات و اغتشاشات است. بدون شک ملت ایران رفتار گروه‌های سیاسی را به‌خوبی در بزنگاه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور رصد کرده و در نهایت، مسیر را برای فتنه‌گرانی که به عوامل تسریع‌کننده و مهره‌های بازی دشمنان در تقابل با نظام و انقلاب مبدل می‌شوند را خواهند بست. پیشبرد اهداف نظام در داخل و خارج از کشور و ارتقای ایران اسلامی در ابعاد اقتصادی، امنیتی و سیاسی در گروی پیروی از ولایت فقیه و تفکری خواهد بود که هرگز تسلیم‌پذیری در برابر دشمنان را برنتافته و بر عزتمندی و استقلال کشور تاکید دارد. در چنن شرایطی بسترسازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات، مرهون رصد هوشمندانه بازی دشمنان و اقدامات صریح و قاطعانه در برابر آن است. بدیهی است که «توجه به مطالبات و خواسته‌های برحق مردم» و «برنامه‌محوری معطوف به هدف» در تامین این نیازهای معیشتی و عمومی، مسیر را برای شکل‌گیری ترکیبی انقلابی و متخصص در خانه ملت هموار خواهد کرد.

غلامرضا دهقان ناصرآبادی | فعال سیاسی