کشف جسد خانم معلم در حمام

کشف جسد خانم معلم در حمام

جسد زن میانسال که به‌طور مشکوکی فوت شده بود در حمام خانه‌اش پیدا شد.

به گزارش جام‌جم، شامگاه یکشنبه بیست‌و‌یکم آبان امسال پلیس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و اعلام کرد، زنی 52ساله که در خانه‌اش در خیابان کارون تهران زندگی می‌کند، سه روز است که همسایه‌ها از او خبری ندارند و وی در خانه‌اش را باز نمی‌کند. این موضوع باعث شده که آنها به ماجرا مشکوک شوند. با دستور قضایی، ماموران در خانه این زن را شکستند و وارد آنجا شدند. آنها جسد زن 52ساله را در حمام خانه یافتند که به نظر می‌رسید، سه شبانه‌روز از مرگ او گذشته است. وسایل خانه کمی به‌هم ریخته و علت مرگ او نامعلوم بود‌. با توجه به مشکوک بودن مرگ این زن ماموران به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند که یکی از آنها در اظهاراتش گفت‌: این زن میانسال معلم بود و در این خانه تنها زندگی می‌کرد‌. سه روز می‌شد که از او خبری نبود، صدایش نمی‌آمد و حتی زباله‌هایش را هم بیرون در نگذاشته بود. چند مرتبه زنگ خانه‌اش را زدم اما کسی در را باز نکرد، با گذشت سه روز از این ماجرا دلنگران شدم، موضوع را به همسایه‌ها گفتم و بعد در تماس با پلیس از آنها کمک خواستیم.  با توجه به مشکوک بودن مرگ این زن، با دستور بازپرس جنایی تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از ابعاد این پرونده آغاز شد.

 انفجار قایق صیادی
انفجار قایق صیادی در هرمزگان منجر به ناپدیدشدن مرد ماهیگیر در دریا شد. 
عارف محمدی‌مقدم، شهردار چارک هرمزگان به ایسنا گفت‌: جوانی که دو روز قبل برای صیادی به دریا رفته و برنگشته است‌، جست‌و‌جو برای یافتن او ادامه دارد. براساس شواهد موجود قایق حسن صادقی‌پوراین ماهیگیر در زمان صید دچار انفجار شده و او به داخل آب پرت شده است. لنجی در همان نزدیکی بوده با دیدن این صحنه برای نجات این ماهیگیر جوان به محل می‌رود اما خدمه موفق به یافتن او نمی‌شوند. تلاش‌ها برای یافتن این جوان ماهیگیر فوتبالیست ادامه دارد‌. 

مرگ سارق در بیمارستان
سارق احشام بر اثر بلعیدن مواد مشکوک در دلیجان بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد. 
سرهنگ احسان آنقی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به سایت پلیس گفت‌: هفته گذشته در پی سرقت ۱۵رأس احشام در دلیجان و متواری شدن سارق یا سارقان، تحقیقات پلیسی دراین باره آغاز شد‌. درجریان تحقیقات یکی از سارقان شناسایی و با هماهنگی قضایی اقدامات لازم برای دستگیری وی آغاز شد‌. متهم پس از اطلاع از حضور مأموران در محل اختفای خود و قبل از دستگیری اقدام به بلعیدن مواد مشکوک کرد. او به بیمارستان منتقل شد اما پس از گذشت چند ساعت و با توجه به تلاش پزشکان فوت کرد.. 

اعتراف متهم به قتل عمو 
مردی که به دلیل اختلافات خانوادگی عموی خود را با خودرو زیر گرفته و کشته بود، بازداشت شد. 
سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان در این باره به سایت پلیس گفت‌: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف بین خودرو مزدا و یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله‌های شهرستان لاهیجان به پلیس گزارش شد‌. همزمان با حضور ماموران در آنجا و بررسی‌های اولیه متوجه شدند تصادف رخ داده عمدی بوده و راکب ۵۰ ساله موتورسیکلت فوت شده، عموی راننده خودرو است که در محل وقوع جرم دستگیر شد. متهم ۲۵ ساله در تحقیقات پلیس به زیر گرفتن عموی خود با خودرو اعتراف و علت و انگیزه‌اش را اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کرد‌. 
 
اختلاف خانوادگی با جنایت
مردی که در پی اختلافات خانوادگی در روستای دشتخاک زنی را به قتل رسانده بود خود را تسلیم پلیس کرد.  
به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، رضا یعقوبی، دادستان شهرستان زرند استان کرمان دراین باره گفت‌: پس از اعلام گزارشی مبنی وقوع یک فقره نزاع در روستای دشتخاک زرند، با دستور قضایی ماموران به آنجا اعزام شدند. در جریان تحقیقات اولیه معلوم شد یک زن میانسال به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسیده است‌. قاتل متواری خود را به اداره پلیس معرفی کرد و تسلیم شد.