حق باشماست

حق باشماست

#کرایه-تاکسی اینترنتی
یک شهروند:

 چرا کرایه تاکسی‌های اینترنتی برای سال جدید افزایش پیدا نمی‌کند؟ این درحالی است که کرایه تمامی ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی افزایشی 45 درصدی داشته است.

#خودرو-مالیات
یک شهروند:

 در کدام کشور اسلامى خودروی خارجى کالاى لوکس میلیاردى قلمداد می‌شود جز ایران؟ مسئولان دولت به صورت عامدانه، خودرو را تبدیل به کالاى لوکس سرمایه‌اى کردند تا از مردم مالیات اخذ کنند.

#خودرو-واردات
شهروندی از تهران:
 
مسئولان به جاى تدوین استاندارد 120‌گانه و اخطار به نمایشگاه‌داران اتومبیل، تکلیف لایحه واردات خودروهاى سوارى کارکرده را روشن کنند. این اقدامات استاندارد و اخطار به نمایشگاه‌داران، باعث رضایت مردم برای ساماندهى بازار خودرو نخواهد شد.

#کالابرگ-مشکلات
فتحی از تهران:

 استفاده از کالابرگ برای متقاضیان دردسری بزرگ شده است و انواع و اقسام موانع برای استفاده از آن ایجاد شده است. تعداد کم‌فروشندگان مجری این طرح در مقابل متقاضیان، شاید یکی از عمده مشکلات اجرای این طرح است. بی‌تدبیری دولت در اجرای این طرح هم بسیار مشهود است.

#خودرو-کالای سرمایه‌ای
یک شهروند:

قرار بود دولت محترم بعد از دوسال خودرو را از کالای سرمایه‌ای خارج کند اما هم‌اکنون، شاهد عکس این اتفاق هستیم و خودرو بیشتر از قبل به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است. چرا مسئولان محترم، وعده‌های خود را عملی نمی‌کنند و آن را فقط در حد حرف نگه می‌دارند؟