طارمی: این هم از بدشانسی من بود

مهدی گل زد و كمك داور ویدئویی مردودش كرد

طارمی: این هم از بدشانسی من بود


مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی مقابل پورتو نزدیك بود منجی تیمش شود اما با بدشانسی مواجه شد. یكشنبه شب تیم ریوآوه در زمین خود میزبان تیم پورتو بود. در دقیقه 12 این مسابقه ابتدا تیم مهمان به گل رسید. موسی ماریگا بازیكنی بود كه پورتو را پیش انداخت. در نیمه اول ریوآوه تلاش كرد تا گل خورده را جبران كند ولی موفق نشد. در ابتدای نیمه دوم مهدی طارمی وارد زمین شد. او كه امسال نقش كلیدی در خط حمله ریوآوه داشته، به زمین رفت تا سرنوشت را عوض كند. مصدومیتی كه طارمی اخیرا دچار آن شد از جمله دلایلی بود كه باعث شد او خیلی بازی نكند. طارمی در نیمه دوم یك گل زد. گل او اما از سوی داور مسابقه آفساید اعلام شد. طارمی در این باره می‌گوید: «این هم از بدشانسی من بود.»
بعد از گل مهدی، داور هم از ویدئو چك كمك گرفت و در نهایت تصمیم كمك اول خود را تایید كرد. تصویر به خوبی نشان می‌داد مهدی اندكی از آخرین مدافع پورتو پیش است. مهدی می‌گوید: «كمك داور ویدئویی در همه بازی‌ها هست. یك جا به ضرر ما می‌شود و یك جا به نفع ما. این هم طبیعی است.»
طارمی تا امروز موفق شده چهار پنالتی برای تیمش بگیرد. از گرفتن این پنالتی‌ها نقش بسیار كلیدی داشته است. مهدی به همین دلیل می‌گوید یك جا كمك داور ویدئویی به نفع‌شان بوده و جای دیگر به ضررشان.
ریوآوه در ادامه باید در جام حذفی پرتغال به میدان برود. آنها به مصاف پورتیموننسه خواهند رفت و پس از آن دوباره به لیگ پرتغال بازمی‌گردند تا مقابل تیم دی فریرا قرار بگیرند. البته حدفاصل این دو مسابقه 20 روز است كه در آن فرصت مهدی طارمی به ایران بازخواهد گشت تا بتواند به اردوی تیم ملی ایران ملحق شود.