آسه برو آسه بیا که گربه شاخت نزنه

آسه برو آسه بیا که گربه شاخت نزنه


این‌قدر دقیق! این قدر دقیق كه روزنامه‌نگارهایش را جمع می‌كند و چم و خم كار را یادشان می‌دهد كه موقع گزارش نوشتن و یادداشت دادن قلم به بیراهه نرانند كه پس فردا گاو روزنامه هم برای مسؤولان مجموعه و هم برای بچه‌های تحریریه نزاید و گذرشان بیفتد به شكایت و شكایت‌كشی و راهروهای دادگاه و این صحبت‌ها. اجمالا آن‌كه مسؤولان روزنامه لطف كرده و از یك وكیل مبرز حقوقی دعوت كرده بودند تا در تحریریه ساعتی حضور پیدا كند و كمی از مشكلات حقوقی و قضایی بگوید كه گریبانگیر خبرنگارها و روزنامه‌نگار شده تا در كارشان، رعایت انصاف و مسائل قضایی و حقوقی را بكنند كه پس‌فردا مشكلی برایشان پیش نیاید.
غرض این‌كه ساعتی در محضر یك وكیل مطبوعاتی زانو زدیم و گفتیم و شنیدیم. بین خودمان بماند بعضا فیوز بعضی‌هایمان هم پرید كه با تغییر یك واژه و تبدیل به واژه دیگر چطور بار حقوقی یك مساله، كم و زیاد می‌شود. اینجوری دیگر نه مشكلی برای روزنامه پیش خواهد آمد و نه خودمان. خلاصه گفتیم كه شما هم بدانید از امروز با رعایت جوانب حقوقی برایتان مطلب می‌نویسیم با دقت ریاضی مضاعف! دیگر آن‌كه دوستان سینمایی گروه دیروز مهمان داشتند. حالا این‌كه این مهمان كه بود و چه گفت در همین یكی دو هفته آینده خواهید دید. اجمالا این را بگوییم كه مطلبی خواندنی در راه است. خب برویم سر صفحات!
چند روز قبل تصویری منتشر شد از تعدادی از حضرات موسیقیایی و آهنگسازان و اركستر سمفونیكی كه در روزهای جنگ رفته بودند خط مقدم و برای رزمنده‌ها برنامه اجرا كرده بودند. خلاصه این‌كه همكاران ما توانستند ضمن شناسایی عناصر موجود در تصویر، آنها را شناسایی و پیدا كرده و بروند سراغ‌شان و هم گزارشی درباره این موضوع تنظیم كنند و هم با یكی دو نفرشان گپ بزنند. این گزارش البته چند روز قبل قرار بود منتشر شود كه به دلایلی امكانش فراهم نشد و امروز رفت در صفحات. بیش از این بازارگرمی نكنیم و ورق بزنید بروید صفحه 12.