شكایت جدید در پرونده آدم‌ربایان خشن

شكایت جدید در پرونده آدم‌ربایان خشن

پرونده پسر آدم‌ربا كه به 32 سال زندان محكوم شده است با شكایت دختر جوانی دوباره به جریان افتاد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، سحر 21 ساله،مرداد امسال با مراجعه به پلیس پردیس ادعا كرد پسری به نام شایان او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. او به ماموران گفت: «مدتی قبل با شایان دوست شدم. وقتی فهمیدم او نامزد دارد، به او گفتم می‌خواهم ارتباطم را قطع كنم. او گفت فقط برای آخرین بار نزدیك خانه‌تان تو را ببینم. من هم قبول كردم اما او با زور و تهدید من را سوار خودرو كرد و به كوه‌های اطراف پردیس برد و مورد آزار و اذیت قرار داد و كتكم زد.»
پزشكی قانونی آزار و اذیت دختر جوان را تایید كرد و همچنین با گزارش كبودی‌های وسیع در بدن شاكی،ضرب و جرح او نیز به تایید رسید.
پرونده برای رسیدگی به جریان افتاد و مشخص شد متهم چندی قبل در شعبه پنجم دادگاه كیفری به اتهام آدم‌ربایی و ضرب و جرح به 32 سال حبس و 240 ضربه شلاق و پرداخت دیه محكوم شده است. پرونده قبلی از این قرار بود كه دو سال قبل سه جوان با مراجعه به پلیس پردیس ادعا كردند مورد ضرب و جرح از سوی تعدادی از دوستان خود قرار گرفته‌اند.
یكی از شاكیان كه سینا نام دارد در اولین برخورد با ماموران گفت: «مدتی بود بین ما و چند نفر از دوستان هم باشگاهی‌مان جر و بحث و  اختلاف درگرفته بود. طرف دعوا برای انتقام، همراه یكی دو نفر دیگر به ما حمله كردند و به شدت مجروح شدیم. بعد هم یكی از آنها با زور و تهدید من را سوار خودروی خود كرده و از من خواست نشانی یكی از دوستان را كه در نزاع قبلی با او دشمنی پیدا كرده بودم، به آنها بدهم. تهدیدم كردند كه اگر این كار را نكنم من را می‌كشند و اقدام به تهیه فیلم سیاه از ما كردند.»
در حالی كه حكم قبلی هنوز به مرحله اجرا نرسیده است،رسیدگی به شكایت دختر جوان، دوباره پرونده پسر آزارگر را به جریان انداخت.