توبه پسر آزارگر بعد از ازدواج با دختر جوان

توبه پسر آزارگر بعد از ازدواج با دختر جوان

شكایت پدر از پسر مورد علاقه دخترش، بعد از دیدن عكس تولد دختر در اینستاگرام باعث صدور رای تبعید و شلاق برای متهم شد. قبل از این‌كه حكم به مرحله اجرا درآید، پسر جوان با شاكی پرونده ازدواج كرد. با این ازدواج دختر جوان از شكایتش گذشت كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، دو سال قبل زمانی كه پدر پریسا عكس تولد او را در كنار مهیار در اینستاگرام دید، از مهیار به اتهام آزار و اذیت دخترش شكایت كرد و دادگاه مهیار را به اتهام رابطه نامشروع به دو سال تبعید به بوشهر و تحمل صد ضربه شلاق محكوم كرد.  قبل از این‌كه حكم به مرحله اجرا در آید، پسر جوان از پریسا خواستگاری كرد و آنها به عقد هم درآمدند. حالا یك سالی از ازدواج آنها می‌گذرد و روز گذشته پریسا با حضور در شعبه نهم دادگاه كیفری یك تهران و ارائه توبه نامه همسرش، با اعلام گذشت از شكایت قبلی خود گفت: «پدر و مادرم سال‌ها قبل از هم جدا شده اند و من با پدر و نامادری ام در خانه‌ای در خیابان دربند زندگی می‌كنم. وقتی پدرم عكس مرا در اینستاگرام كنار مهیار دید
نامادری ام گفت اگر می‌خواهی به او برسی هر كاری پدرت می‌گوید انجام بده. من هم نمی‌دانستم شكایت از مهیار چه عواقبی دارد. مهیار من را دوست داشت و با وجود شكایت، با هم ازدواج كردیم. او تك فرزند است و مادر ناشنوا دارد و پدرش فوت كرده است. بعد از ازدواج باز هم پدرم سر راه زندگی ما سنگ می‌انداخت و یك بار زمانی كه همسرم تركیه بود، با من دعوا كرد و می‌گفت مهیار دوستت ندارد و باید از او جدا شوی. من را به زور در تیمارستان بستری كرد و مجبورم كرد حلقه ام را در بیاورم. من مهیار را دوست دارم و نمی‌خواهم به خانه پدری برگردم.» پس از اعلام گذشت شاكی، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.