رضا گوچی: مربی با من خوب نیست

رازگشایی از نیمكت‌نشینی ستاره ایرانی در هلند

رضا گوچی: مربی با من خوب نیست

رضا قوچان‌نژاد ستاره ایرانی تیم زوله در 9 بازی شش گل برای این تیم به ثمر رسانده است. او چیزی حدود 9‌امتیاز برای تیمش به دست آورده ولی برای همه عجیب است كه چرا این روزها روی نیمكت می‌نشیند؟ مگر می‌شود مهاجمی كه خوب باشد و گل می‌زند را روی نیمكت نشاند؟ در حالی كه تیم در خط حمله مشكل دارد؟ زوله این روزها شرایط خوبی در لیگ هلند ندارد و نتایج ضعیفی به دست آورده است به شكلی كه شایعات زیادی درباره احتمال بركناری سرمربی آنها هم شنیده می‌شود. شاید این كلید تغییر شرایط برای گوچی باشد.
خبرهای رسیده از هلند حكایت از آن دارد قوچان‌نژاد و سرمربی‌اش به‌شدت به مشكل خورده‌اند و حتی باشگاه هم نتوانسته مساله را حل و فصل كند. ماجرا از این قرار است كه عملكرد ضعیف فنی تیم و انتخاب تاكتیك‌ها و سیستم تمرینی و بازی صدای اكثر بازیكنان را در آورده است و ناراضی هستند. این مساله باعث بروز ناراحتی برای رضا و البته بالا گرفتن اختلافش با سرمربی تیم هم شده است.
دیروز وقتی از قوچان‌نژاد در این باره سوال كردیم به جام‌جم گفت: «این مساله‌ای نیست كه بخواهم در رسانه‌ها درباره‌اش حرف بزنم. ولی مربی با من خوب نیست. این تنها چیزی است كه می‌توانم بگویم. امیدوارم كه شرایط دوباره عوض شود. خودم دوست دارم بازی كنم. چیزی در تمرین كم نگذاشتم. انگیزه هم دارم. امیدوارم همه چیز به شرایط عادی بازگردد و دوباره بتوانم به زوله كمك كنم.»
او در پاسخ به این سوال كه چرا در بازی آخر بازی نكرد، توضیح داد: «این تصمیم سرمربی تیم بود كه من بازی نكنم. با این‌كه كاملا آماده هستم و شرایط بازی كردن دارم. ولی به هر حال این سرمربی است كه تصمیم می‌گیرد نه بازیكن. من هم به این تصمیم احترام گذاشتم. تا الان هم اعتراضی نداشته ام ولی مطمئن هستم شرایط دوباره عوض می‌شود.»
رضا در پاسخ به این سوال كه آیا درباره این مساله با باشگاه هم صحبت كرده و نظر آنها چیست، گفت: «ببینید اینجا واقعا همه چیز فرق دارد. فوتبال اروپاست. هیچ‌وقت مدیر در كارهای فنی دخالت نمی‌كند، حتی اگر مثلا بداند حق با بازیكن است یا با مربی. آنها فقط كارهای مدیریتی می‌كنند. به هر حال سر مربی است كه تصمیمات فنی را می‌گیرد و كسی نمی‌تواند در این بحث دخالت كند.»