حق با شماست

حق با شماست

#افسریه- سدمعبر
اکرمی از تهران:
سد معبر و توقف وانت‌بارهای میوه‌فروش در ابتدای خیابان نیکو عمل
 (15 متری چهارم افسریه) باعث ایجاد ترافیک سنگین در این منطقه می‌شود. شهرداری محترم منطقه
رسیدگی کند.

#کسبه- کرونا
کاویانی از تهران:
بسیاری از کسبه‌ قوانین و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا را رعایت نمی‌کنند و بدون هیچ نظارتی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

#خیابان - روشنایی
کمیجانی از تهران:
خیابان شهید حسین فهمیده واقع در منطقه 14 شهر تهران فاقد روشنایی است و با توجه به ساخت و ساز شرکت متروی تهران، نیاز به روشنایی دارد.

#گرانی- لبنیات
شایان از مشهد:
لبنیات هر ماه گران می‌شود و دیگر هیچ نشانه‌ای از برخورد مسؤولان با این گرانی‌ها دیده نمی‌شود. تا چه زمانی باید گرانی‌ها ادامه پیدا کند؟

#مترو- خط7
خزایی از تهران:
امیدوارم ساخت خط 7 متروی تهران هر چه زودتر به پایان برسد و با تجهیز این خط به واگن‌های جدید، خدمات شایسته‌تری به مسافران ارائه شود.

#ارز- یارانه
عبدلی از تهران:
با حذف ارز دولتی و اختصاص ارز آزاد برای واردات مواد اولیه، چرا دولت هیچ اقدامی بابت افزایش یارانه در نتیجه این آزادسازی قیمت‌ها صورت نمی‌دهد؟

#بو- بیمارستان
قربانی از اسلامشهر:
بوی بسیار بدی از سمت بیمارستان امام رضا (ع) اسلامشهر در منطقه می‌پیچد و باعث آزار و اذیت ساکنان این مناطق می‌شود. لطفا به این موضوع رسیدگی کنید.

#مالیات- کارمند
ایرانپور از تهران:
سقف مالیاتی برای کارمندان و کارگران بسیار کم است و با توجه به درآمد اندک و هزینه هنگفت زندگی، این موضوع به دور از عدالت است.

#تهران- آلودگی
شهروندی از تهران:
هوای شهر تهران بسیار آلوده است ولی دیگر مسؤولان هیچ حرفی از این آلودگی نمی‌زنند. کیفیت بد بنزین عامل اصلی آلودگی هوای شهر تهران است.