کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

مردی که هدف ضربه‌های چاقوی دختر معلولش قرار گرفته بود، به خاطر عصبانیت دخترش را کشت. مرد زخمی یک روز بعد در بیمارستان جان باخت.  شامگاه شنبه  فردی به اورژانس شهر مرند اطلاع دادکه مردی  در خیابان افتاده و   زخمی است.   در ادامه ماموران و نیروهای امدادی اورژانس به  آنجا اعزام  شدند.   مرد زخمی که آثار ضربه‌های چاقو روی بدنش بود‌،  به بیمارستان منتقل شد‌.    ماجرای زخمی شدن این مرد مشکوک بود تا این‌که در جریان تحقیقات   خانواده او شناسایی شدند. زمانی که ماموران پا به خانه  او گذاشتند با جسد دختر خانواده که  دارای معلولیت ذهنی و اختلال روانی  بود   رو به رو شدند.  تحقیقات بعدی حاکی از این بود که دختر معلول با چاقو پدرش را زخمی کرده  و بعداز آن پدر عصبانی شده و  او  را  خفه کرده که  باعث مرگ وی شده  است.  این مرد روز بعد به دلیل شدت جراحات  فوت شد. تحقیقات در این باره ادامه دارد‌.
دزدحرفه‌ای که بعداز سرقت سریالی خانه‌ها قصد داشت همراه همسرش از کشور خارج شود بازداشت شد. فردی با حضور در پلیس آگاهی اصفهان شکایت کرد که پول، طلا، دلار و ساعت به ارزش سه میلیارد تومان از خانه‌اش به سرقت رفته است. در جریان تحقیقات رد سارق حرفه‌ای در این پرونده به دست آمد. پلیس به دنبال اوبود تا این‌که معلوم شد او قصد دارد همراه همسرش از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) کشور را ترک کند. ماموران به فرودگاه رفتند و قبل پرواز او را بازداشت کردند. او به 20 فقره سرقت ازخانه‌ها اعتراف کرد .
مقامات اندونزی از بازیابی یکی از جعبه‌های سیاه هواپیمای حادثه دیده این کشور خبر دادند. هواپیمای بوئینگ روز شنبه با 62سرنشین و چهار دقیقه پس از بلند شدن از باند فرودگاه جاکارتا از صفحه رادار محو شد‌. در ادامه مشخص شد همه سرنشینان آن کشته‌شدند.