درخواست قصاص برای بهلول

والدین واقعی شیما شناسایی شدند

درخواست قصاص برای بهلول

والدین واقعی شیما، دختر نوجوانی که به دست بهلول به قتل رسیده بود با حضور در دادسرای جنایی تهران برای قاتل  قصاص خواستند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شیما دختر 15ساله‌ اوایل مرداد سال گذشته وقتی فهمید زن و مردی که با آنها زندگی می‌کند والدین واقعی او نیستند از خانه فرار کرد و فریب راننده 61ساله‌ای به نام بهلول را خورد و پا به خانه او گذاشت. آن مرد مانع از خروج  وی از خانه‌اش شد و بعد از 50روز بهلول با دختر نوجوان درگیر شد و او را با شال خفه کرد.
مرد میانسال بعد از قتل، جسد دختر نوجوان را در خانه صاحبخانه‌اش دفن کرد.
متهم به قتل در بازجویی‌ها مدعی شد که به خاطر توهین شیما به همسر و فرزندانش او را خفه کرده است. با اعتراف بهلول، ماموران به خانه موردنظر رفته و استخوان و بقایای به جا مانده از جسد شیوا را در آنجا کشف کردند.
با شروع تحقیقات، پلیس برای یافتن والدین واقعی شیما وارد عمل شد و چند روز پیش آنها را شناسایی و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران احضار کرد.
آنها در جریان تحقیقات گفتند: ما در شهرستان زندگی می‌کنیم. علاوه بر شیما فرزندان دیگری هم داشتیم اما به خاطر مشکلات مالی و شرایط زندگی‌مان نمی‌توانستیم از همه نگهداری کنیم. زوجی را می‌شناختیم که سال‌ها ازدواج کرده و صاحب فرزند نمی‌شدند و دنبال بچه‌ای می‌گشتند تا بزرگ کنند. ما هم که مشکلات زیادی داشتیم تصمیم گرفتیم شیما را بعد از تولد به آنها بدهیم و آنها هم قول دادند از او به‌خوبی نگهداری کنند. پیگیر حال او بودیم اما وقتی دخترمان پا به نوجوانی گذاشت کمتر پیگیر بودیم و نمی‌خواستیم متوجه ما شود و زندگی خوبی که دارد خراب شود. چند روز پیش مردی که سرپرستی او را به‌عهده داشت سراغمان آمد و گفت که شیما کشته شده‌ و قاتل او نیز در بازداشت است. با شنیدن این خبرشوکه شدیم و به اداره پلیس آمدیم که معلوم شد ماجرا صحت دارد. برای قاتل شیما درخواست قصاص داریم.
بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: قرار شد والدین واقعی مقتول آزمایش دی‌ان‌ای انجام دهند تا صحت ادعای آنها مشخص شود.