ادعای آزار شیطانی از سوی 3 پسرعمو

ادعای آزار شیطانی از سوی 3 پسرعمو

سه پسر نوجوان که متهم به آزار پسر بچه‌ای هستند در دادگاه منکر اتهام خود شدند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، چندی قبل مردی با مراجعه به ماموران پلیس لواسان از سه پسر نوجوان به خاطر آزارواذیت پسربچه‌اش شکایت کرد و گفت: دیروز پسرم با دوستانش در کوچه در حال بازی بود که بعد از ساعتی با حالتی پریشان به خانه بازگشت. با او صحبت کرده و متوجه شدم سه پسر او را مورد آزارواذیت قرار داده‌اند.
پسربچه‌ هم در تحقیقات گفت: در کوچه در حالی بازی فوتبال بودم که سه پسرعمو سراغم آمده و مرا به زور با خود به خانه مخروبه‌ای برده و با تهدید چاقو آزار دادند. آنها تهدید کردند اگر ماجرا را به کسی بگویم مرا می‌کشند.
در ادامه سه پسر نوجوان بازداشت شده و در تحقیقات منکر آزارواذیت پسر بچه شدند و پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران که به جرایم اطفال رسیدگی می‌کند، ارسال شد و در جلسه بررسی این پرونده، پسربچه به تشریح ماجرا پرداخت و برای متهمان اشدمجازات را خواست. پدر او هم گفت: بعد از این ماجرا پسرم با مشکلات روانی روبه‌رو شده و تحت درمان روانپزشک است و حاضر به گذشت نیستم.
در ادامه سه متهم در جایگاه قرار گرفته و منکر آزارواذیت پسر بچه شدند. یکی از آنها گفت: دایی شاکی با ما مشکل داشت و فکر می‌کنم برای انتقام این شکایت دروغین را علیه ما مطرح کرده است.
سپس وکیل متهمان در دفاع از آنها گفت: متهمان در تمام مراحل منکر جرم خود شده‌اند و شاکی نیز به پزشکی‌قانونی معرفی و ادعایش بررسی نشده است. خواستار بررسی ادعای شاکی و بلوغ متهمان هستم.
در ادامه قضات شاکی را به پزشکی‌قانونی معرفی کردمد تا ادعای آزارواذیت بررسی شود. همچنین قرار شد مشاوران پزشکی‌قانونی درباره درک متهمان از جرم و بلوغ آنها اظهارنظر کنند.  بعد از گزارش پزشکی‌قانونی به این پرونده رسیدگی می‌شود.