برنامه‌های معاونت استان‌ها

برنامه‌های معاونت استان‌ها

معاونت استان‌ها برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ را از ۲۵اسفند آغاز کرد و در این ایام ما پنج راهبرد پیش‌بینی شد. معرفی جاذبه‌های سیاحتی و گردشگری و ترویج آداب و رسوم استان‌ها از برنامه‌های نوروز است.
برای سال ۱۴۰۰ نگاه ویژه‌ای به تولید مسابقه‌های استانی شده و می‌شود. همچنین این مسابقات از نوروز امسال روی آنتن شبکه شما و شبکه‌های استانی خواهد رفت.
در برنامه‌های نوروزی سعی شده از نخبگان در شبکه‌های مختلف دعوت و با آنها گفت‌وگو شود.
برگزاری مسابقات مختلف جزو برنامه‌های رادیوست و در نوروز ۱۴۰۰ برنامه‌های رادیویی تعاملی‌تر خواهد بود.
پویش‌های نه به آتش و آتش‌بازی، ایمن برانیم تا ایمن بمانیم، ایران را پاکیزه نگه داریم، خط مهربانی و… در ایام نوروز برگزار می‌شود.
در حوزه اطلاع‌رسانی نیز اخبار مربوط به امداد جاده‌ای، ارتباط با اورژانس کشور، بهداشت سفر و محیط، وضعیت آب و هوا، اخبار ستادملی مقابله با کرونا و… پوشش داده می‌شود.
۱۰سریال برای اولین بار تولید شده و در شبکه‌های استانی پخش می‌شود. این سریال‌ها در آذربایجان غربی، اردیبل، ایلام، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، قزوین، گلستان، مازندران و مرکزی تولید شده‌اند. همچنین تله‌فیلم‌هایی برای اولین بار از شبکه‌های استانی پخش می‌شود. ۱۰۰عنوان مستند نیز در ۱۶۳قسمت تولید و برای مراکز ارسال شده است که روی آنتن می‌رود.
۲۱۴قسمت تولید جدید پویانمایی در ۱۱عنوان نیز در ایام نوروز پخش خواهد شد.
۲۰قطعه موسیقی عیدانه روی آنتن می‌روند. همچنین سه نماآهنگ جدید در حال تولید است و برای شعار سال دو نماآهنگ آماده خواهد شد. علاوه بر اینها ۸۰ قطعه سرود با گویش فارسی و محلی و ۲۰ قطعه نماآهنگ بدون کلام پخش خواهد شد.