حق با شماست

حق با شماست

#وام - ودیعه
رادی از کرمان:
از زمان اعلام اعطای وام ودیعه، بانک‌ها برای عدم پرداخت آن مدام سنگ‌اندازی می‌کنند. در خبرها اما مسؤولان با افتخار اعلام می‌کنند چندهزار وام ودیعه واگذار شده‌است. اما بانک‌های عامل در حالی که تمام مدارک تکمیل است برای پرداخت بهانه‌جویی می‌کنند.

#جاده - پرند
بارفروش از پرند:
جاده تهران به پرند بسیار ناهموار و پر از چاله‌های عمیق است. هر بار مراجعه ما به شهرداری هم با وعده همراه می‌شود. این‌که این چاله‌ها بسیار به خودروها آسیب می‌زند به کنار اما با کمی بارندگی معمولی این جاده بسیار بسیار خطرناک
می‌شود.

#گناه - جریمه
شیری از تهران:
مدت‌هاست پیامک‌های اشتباه ارسال شده از سوی پلیس‌راهور موضوع گلایه مردم است، اما دریغ از پاسخگویی درست از سوی پلیس. اشتباه بودن پیامک‌ها دیگر به شوخی شبیه است،‌ پلیس نه تنها هیچ شانی برای مردم قائل نیست بلکه از نگاه شرعی هم این وجه حرام است.

#مرخصی - زندانی
تاجر از تهران:
مرخصی زندانیان بعد از بیماری کرونا بارها و بارها از سوی مسؤولان اعلام شد اما انگار هیچ نظارتی روی رفتار این افراد بیرون از زندان نیست. نکته جالب این‌که یک زندانی حبس ابد به خاطر قاچاق شیشه حالا نزدیک به چهار ماه  
در مرخصی است و تقریبا هرشب باعث مزاحمت ساکنان یک آپارتمان است. تماس با پلیس 110 و حتی حراست قوه قضاییه هم کارساز نبوده‌است.

#دستور - ارزانی
یک شهروند از تهران:
مدتی پیش رئیس‌جمهور دستور داد تا قیمت‌هاکاهش پیدا کند! واقعا به نظر می‌رسد ایشان در کشور دیگری زندگی می‌کند. گرانی و تورم اگر به دستور بود که وضعیت صف مرغ و روغن این نبود. کاش لااقل نمک به زخم مردم نمی‌پاشیدند.

#ترافیک -  میرداماد
امیری از تهران:
تجمع چند اداره‌ثبت احوال در خیابان میرداماد باعث شده‌است بسیاری از رانندگان با خودخواهی تمام در پیاده‌روهای این خیابان پارک کنند و هم مزاحم شهروندان شوند و هم باعث ترافیک وحشتناک این خیابان شوند.