مرگ مشکوک پسر جوان، ساعتی بعد از تحویل سال

مرگ مشکوک پسر جوان، ساعتی بعد از تحویل سال

مرگ مشکوک پسرجوان در نخستین روز سال جدید در خانه‌شان باعث بازداشت پدر و برادر دوقلویش شد. متهمان مرگ پسر جوان را بر اثر حادثه اعلام می‌کنند.
به گزارش خبرنگارجام‌جم، صبح یکم فروردین امسال یکی از ماموران کلانتری وردآورد تهران به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی پایتخت اطلاع داد پسر 21ساله‌ای به بیمارستانی در غرب تهران منتقل شده اما فوت کرده و مرگ او مشکوک است. با هماهنگی قضایی، تیم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر شدند. خانواده‌اش مدعی بودند او به میز عسلی در خانه برخورد کرده و براثر ضربه مغزی ناشی از این حادثه فوت کرده است. این در حالی بود که دو بریدگی عمیق زیرگلوی او وجود داشت که خونریزی ناشی از آن باعث مرگ و شک پلیس شد. ماموران از پدر و برادر دوقلوی پسر 21ساله تحقیق کردند که آن دو اظهارات ضدونقیضی را مطرح کردند. همچنین کارشناسان پزشکی‌قانونی نیز اعلام کرده بودند که مرگ او بر اثر همان بریدگی‌های زیر گلو بوده است.
ماموران به محل زندگی پسر فوت‌‌شده رفته و به تحقیق از ساکنان ساختمان پرداختند که هر کدام اظهارات متفاوتی را بیان کردند تا این‌که مردی که نگهبان ساختمان بود در جریان تحقیقات پلیس گفت: آن روز برادر دوقلوی جوان فوت‌شده نزد من آمد و کمک خواست. وقتی وارد خانه آنها شدم پسر جوان زخمی در اتاق افتاده و خانواده‌اش می‌گفتند که زمین خورده و زخمی شده اما کف اتاق پر از خون بود. به اورژانس زنگ زدم و بعد خانواده‌اش ونیروهای امدادی او را به بیمارستان بردند. رفتار خانواده‌اش عجیب بود و نمی‌دانم چه بلایی سر آن پسر آمده است.
 پدر و برادر متوفی به عنوان مظنون بازداشت شده و دیروز مود بازجویی قرار گرفتند که پدر خانواده در جریان تحقیقات گفت: به دلیل اختلاف ‌هایی که با همسرم داشتم از او جدا شدم و دو پسر 21ساله دو قلویم با من  زندگی می‌کردند. روز عید من و یکی از پسرانم برای خرید بیرون رفته و ساعاتی بعد بازگشتیم. سفره هفت‌سین را چیدیم و پسر دیگرم به حمام رفت. وقتی بیرون آمد، زنگ در خانه به صدا درآمد. به سمت آیفون رفت که سر خورد و روی شیشه میز افتاد و زخمی شد. او را به بیمارستان رساندیم اما فوت کرد. من و پسر دیگرم در این ماجرا نقشی نداشتیم و مرگ او یک حادثه بود.
مصطفی واحدی، بازپرس شعبه  یازدهم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: پزشکی‌قانونی و تیم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در حال بررسی‌‌های بیشتر درباره مرگ  پسر جوان است و اگر مشخص شود مرگ او حادثه بوده  پدر و پسر آزاد می‌شوند در غیر این صورت تحقیقات از آنها به اتهام قتل ادامه خواهد داشت.