گروگانگیری ساختگی برای فرار از تنبیه پدر

گروگانگیری ساختگی برای فرار از تنبیه پدر

دختر جوان با طولانی شدن مهمانی شبانه و برای فرار از تنبیه والدینش، سناریوی گروگانگیری ساختگی را طراحی و اجرا كرد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت دو بامداد اولین روز فروردین امسال دختر جوانی با مراجعه به کلانتری تهران‌نو، اطلاع داد كه دوستش به گروگان گرفته‌شده و جانش در خطر است. او در جریان تحقیقات پلیسی گفت: «دوستم به مهمانی شبانه در فرمانیه رفته بود. نیم‌ساعت پیش لوكیشنی به همراه یك فایل صوتی برایم ارسال كرد که با التماس می‌گفت افرادی او را ربوده و گروگان گرفته‌اند و كمك می‌خواست.»
 در این مرحله ماموران خانواده دختر جوان را شناسایی و از آنها تحقیق كردند كه  معلوم  شد او از مهمانی بازنگشته، تلفنش را پاسخ نمی‌دهد و خانواده ناپدید شدن وی را به كلانتری محله‌شان اطلاع داده‌اند. تنها سرنخ پلیس، لوكیشن ارسال‌شده بود که آن را بررسی و متوجه شدند این لوكیشن مربوط به خانه ویلایی در ده تركمن سرخه‌حصار است. ماموران بعد از حضور در محل و محاصره ویلا، با اخطار از ساكنان خواستند كه تسلیم پلیس شوند و دختر جوان را رها كنند. همزمان دختر جوانی كه متوجه حضور پلیس در اطراف خانه شده بود، در را بازكرد و با التماس از ماموران خواست او را نزد خانواده‌اش منتقل كنند. ماموران خانه را بازرسی كردند و با چند زن و مرد جوان كه در اتاق‌های خانه خوابیده بودند،  رو‌به‌رو شدند.
با تحقیق از آنها مشخص شد گروگانگیری در كار نبوده و همه مهمان آن خانه ویلایی هستند. ماموران به تحقیق از دختر جوان پرداختند كه اظهار كرد: «شب قبل من و دوستانم در یك مهمانی شبانه در فرمانیه بودیم كه در آنجا با پسری آشنا شدم.
بعد از پایان مهمانی او مرا همراه دوستانش به باغی در سرخه‌‌حصار دعوت كرد، مهمانی آن شب در این ویلا  طولانی شد. می‌دانستم خانواده‌ام دل‌نگران شده‌اند و مانده بودم چطور خودم را از تنبیه خانواده خلاص كنم. خواستم با سوار شدن به خودروی یكی از مهمانان فرار كنم اما ترسیدم از من به اتهام سرقت شكایت كنند و به دردسر بیفتم. بنابراین  نقشه آدم‌ربایی ساختگی را طراحی و اجرا كردم.»
بازپرس دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: «بعد از تحقیقات مقدماتی، وقتی مشخص شد آدم‌ربایی در كار نبوده، دختر جوان تحویل خانواده‌اش شد.»