تغییر در «تغییر چهره»!

تغییر در «تغییر چهره»!


آدام وینگارد که برای کارگردانی قسمت دوم «تغییر چهره» انتخاب شده، مایل است دوباره نیکلاس کیج و جان تراولتا را رودرروی هم قرار دهد. در حالی که هنوز اطلاعی از داستان قسمت دوم در دست نیست، گفته شده بود ماجراهای آن مدت‌ها بعد از پایان داستان نسخه اصلی اتفاق می‌افتد.
 مشخص نیست داستان فیلمنامه وینگارد چیست و چه شخصیت‌های جدیدی را وارد ماجرا می‌کند. اما او درصدد است که دو شخصیت و بازیگر اصلی نسخه اصلی را دوباره وارد ماجراهای داستان فیلمش کند. سال قبل به‌دنبال اعلام خبر ساخت دومین قسمت تغییر چهره، تراولتا و کیج از علاقه‌شان برای بازگشت به این فیلم صحبت کردند. البته هر دو اذعان کردند که باید فیلمنامه‌ای قوی وجود داشته باشند تا آنها راضی به بازی در فیلم شوند. این دو در قالب یک گنگستر حرفه‌ای و یک مامور اداره اف‌بی‌آی، در نسخه اصلی یک موش و گربه‌بازی خطرناک به راه انداختند و با تعویض چهره‌هایشان، داستانی هیجان‌انگیز را خلق کردند.
 آدام وینگارد، کارگردان قسمت دوم تغییر چهره این روزها به‌دلیل موفقیت بالای مالی اکشن علمی -تخیلی «گودزیلا علیه کونگ» مورد توجه شرکت‌های بزرگ سینمایی است. این فیلم به کارگردانی او توانست در هفته اول نمایش خود در جهان، نزدیک 300میلیون دلار فروش کند که رقم کلانی در دوران بیماری کرونا به حساب می‌آید./ هالیوود ریپورتر