فرار زوج جوان از بیمارستان بعد از مرگ نوزاد

فرار زوج جوان از بیمارستان بعد از مرگ نوزاد


زوج جوان بعد از فوت نوزاد هشت‌روزه‌شان در یکی از بیمارستان‌های تهران، از محل فرار کردند.
 به گزارش خبرنگارجام‌جم، ساعت12و5 دقیقه ظهر چهارشنبه هجدهم فروردین امسال یکی از مأموران کلانتری نامجو با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و اطلاع داد نوزاد پسرهشت‌روزه‌ای دریکی از بیمارستان‌های پایتخت به علتی نامعلوم فوت‌شده است. با دستور قضایی تحقیقات پلیسی آغاز شد. این در حالی بود که تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در بیمارستان حاضرشده و در جریان تحقیقات معلوم شد والدین نوزاد فوت‌شده فرار کرده‌اند و نام و نشانی از آنها ثبت‌نشده است.
 یکی از مسؤولان بیمارستان در جریان تحقیقات گفت: دیروز زوج جوانی این نوزاد پسر هشت‌روزه را که می‌گفتند در خانه حالش بد شده به بیمارستان آوردند. نوزاد بستری و تحت درمان قرار گرفت. به‌درستی معلوم نبود چرا بدحال شده است. باوجود تلاش پزشکان این نوزاد روز بعد فوت کرد اما هر چه منتظر شدیم والدینش برای تحویل گرفتن جسد او مراجعه کنند، خبری نشد. نشانی و تلفن خانواده‌اش را بررسی کردیم که مشخص شد اطلاعات اشتباه داده‌اند.
بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت: با تشکیل پرونده قضایی قرار شد پزشکی قانونی علت مرگ نوزاد هشت‌روزه را مشخص کند. همچنین والدین این کودک فوت‌شده که او را در بیمارستان گذاشته و رفته بودند نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.