۱۲۵

۱۲۵

نجات مرد ۴۱ ساله از عمق چاه
مردی که به اعماق چاهی به عمق 13متر در زمین کشاورزی سقوط کرده بود، با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت. به گزارش جام‌جم، ساعت10و9دقیقه صبح دیروز، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران پس از دریافت خبر سقوط مردی به داخل چاه در زمین کشاورزی توسط کشاورزان آن محدوده، بلافاصله زنگ ایستگاه ۱۲۱ را به صدا درآورد و نیروهای عملیات را همراه گروه نجات۱۵ به‌سوی جاده خاوران، حدفاصل روستای اشرف‌آباد و محمودآباد اعزام کرد.
رضا ورمقانی، فرمانده آتش‌نشانان حاضر در محل درباره این حادثه گفت: داخل زمین کشاورزی یک حلقه چاه وجود داشت که مردی حدود ۴۱ ساله به دلیل نامعلوم هنگام کار یا عبور از زمین کشاورزی داخل آن سقوط کرده بود و توانایی خروج از آن را نداشت. آتش‌نشانان با ورود به چاه، مرد مصدوم را از چاه خارج کردند.
آتش‌سوزی کامیونت ایسوزو
آتش‌سوزی خودروی باری در بازار آهن مکان، یک مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش جام‌جم، ساعت14و3دقیقه دیروز آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو در صالح‌آباد شرقی، آهن مکان به آتش‌نشانی گزارش شد. آتش‌نشانان ایستگاه47 به محل حادثه اعزام شدند.
امید افراسیابی، معاون فرمانده آتش‌نشانان اعزامی دراین‌باره توضیح داد: یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو به علت نامعلوم از قسمت اتاق دچار آتش‌سوزی شده و دود و شعله زیادی از خودرو به بیرون زبانه می‌کشید. آتش‌نشانان بی‌درنگ با رعایت موارد ایمنی به‌محض رسیدن به محل حادثه با استفاده از دو رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی در یک عملیات نفسگیر و در همان لحظات اولیه موفق به مهار شعله‌های آتش شدند. یکی از سرنشینان خودرو که مردی 44ساله بود در این حادثه دچار آسیب‌دیدگی شده بود که بلافاصله برای مداوا به عوامل اورژانس تحویل داده شد.