فروش 45 میلیونی آبغوره به جای داروی گیاهی

فروش 45 میلیونی آبغوره به جای داروی گیاهی


زنی كه با معرفی خود به عنوان پزشك طب سنتی به بیماران خود آبغوره می‌داد و از آنها 15تا 45 میلیون تومان می‌گرفت، دستگیر شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، چند روز قبل ماموران پلیس شهرستان فردیس در جریان فعالیت غیرقانونی یک پزشك زن قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان می‌داد او با معرفی خود به عنوان پزشك طب سنتی، اقدام به ویزیت بیماران کرده و برای درمان آنها داروهای گیاهی تجویز می‌كند.
ماموران نظارت بر اماكن عمومی پلیس فردیس در ادامه تحقیقات پی بردند متهم با اغفال و فریب برخی افراد و با وعده درمان بیماری‌های صعب‌العلاج، در ازای دریافت مبالغی از ۱۵ میلیون تا ۴۵ میلیون تومان اقدام به تجویز داروهایی بر پایه مواد غیرخوراكی و آبغوره ‌كرده است. داروهای تجویزی این زن باعث وخیم شدن حال بیماران تا سرحد مرگ شده بود.
سرهنگ ملكی، رئیس‌پلیس فردیس در این‌باره گفت: «ماموران كه مطمئن بودند این زن با اقدامات خود باعث به خطر افتادن جان بیماران شده، با دستور قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر كردند. 10 نفر از بیماران این پزشك قلابی از او شكایت كرده‌اند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.»
وی از شهروندان درخواست كرد فریب این‌گونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشك، از مراكز معتبر پزشكی و درمانی استفاده كنند.