کوری به دلیل فروش سبزی گندیده!

کوری به دلیل فروش سبزی گندیده!

درگیری دو مرد بر سر فروش سبزی‌های گندیده، باعث کور شدن چشم یکی از آنها شد. متهم پرونده در دادگاه منکر ضربه به چشم شاکی شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده با شکایت مرد سبزی‌فروش از مشتری‌اش به دلیل کور کردن چشمش آغاز شد. این مرد در حالی که در بیمارستان بستری بود، به افسر تحقیق گفت: «در میدان میوه و تره‌بار تهران غرفه سبزی‌فروشی دارم. روز حادثه با یکی از مشتریانم دعوایم شد که بقیه همکارانم ما را جدا کردند. چند ساعت بعد در غرفه بودم که ناگهان جسم سختی به چشمم اصابت کرد و باعث کوری‌ام شد. مطمئن هستم، همان مشتری این‌کار را کرده‌است.»
در ادامه تنها مظنون پرونده به نام پیمان احضار شد که در تحقیقات منکر اتهام کوری شاکی شد و گفت: «بعد از این‌که ما را جدا کردند به خانه رفتم و برای ادعایم شاهد دارم.»
با تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد. در این جلسه کیفرخواست علیه متهم خوانده‌شد و در ادامه شاکی در شکایت خود گفت:« پیمان تنها کسی است که به او مشکوک هستم. وقتی ما را از هم جدا کردند، تهدید کرد برمی‌گردد و حالم را سرجایش می‌آورد. من با کسی دشمنی نداشتم که بخواهد این بلا را سر من بیاورد. او با چیزی شبیه تیرکمان، جسم سختی را به سمت صورتم پرت کرد. با این‌که ندیدم پیمان به چشم من زده‌باشد اما مطمئن هستم
کار اوست.»
سپس پیمان در دفاع از خود گفت:«روز حادثه از شاکی سبزی خریدم اما بعد متوجه شدم سبزی‌ها گندیده است. به مقابل غرفه‌اش رفتم و به این کارش اعتراض کردم که به من فحاشی کرد و درگیر شدیم. بعد هم افرادی که آنجا بودند ما را جدا کردند و به خانه رفتم. چند نفر از دوستانم آن روز به خانه‌ام آمدند و شاهد هستند در زمان حادثه در خانه بودم.»
قضات در ادامه از شاهدان معرفی شده از سوی متهم تحقیق کردند که آنها تایید کردند، پیمان در زمان مورد نظر دادگاه، در خانه بوده‌است.
پس از دفاعیات متهم و وکیل مدافعش، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.