۱۱۰

۱۱۰


جنجال آب ریختن در بطری شیر
سه متهم که فیلم آنها در حال ریختن آب داخل بطری‌های شیر جنجالی شده بود دستگیر شدند. متهمان مدعی شدند شیرها مرجوعی بود و قرار نبود به مشتریان تحویل شود.
سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران دراین باره به جام‌جم گفت: پس از انتشار ویدئویی از یک خودروی حمل لبنیات در فضای مجازی که در آن افرادی مشغول ترکیب آب با محتویات شیر داخل ظروف بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت و در جریان آن ساعاتی بعد سرنخ‌هایی از این افراد به دست آمد.
وی با بیان این‌که در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد هر سه نفر از عوامل توزیع شیر در سطح شهر تهران بودند، گفت: این افراد با حکم قضایی بازداشت و در جریان اظهارات خود مدعی شدند که تمام بطری‌های شیر محصولات مرجوعی و تاریخ گذشته بوده و آنان قصد داشته‌اند با اضافه کردن آب به آنها و افزایش تعداد بطری‌ها از شرکت تولید این محصولات سوءاستفاده کنند و قصدی برای فروش آن به مردم نداشتند.
 گودرزی با بیان این‌که در تحقیقات انجام شده مشخص شد که هیچ‌کدام از این بطری‌های پر شده در بین شهروندان توزیع نشده بود، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.