با «بارانی‌ترین ماه» همراه شوید

با «بارانی‌ترین ماه» همراه شوید


موسی نظری، تهیه‌کننده برنامه «بارانی‌ترین ماه» با اشاره به این‌که اين برنامه در گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت تهیه و در ایام ماه مبارک رمضان پخش می‌شود، توضیح داد: این برنامه به نویسندگی شروینه جمشیدی و گویندگی محمد مطلب در ایام ماه پربرکت رمضان از ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد تا 5 و 30دقیقه صبح به‌صورت زنده پخش می‌شود. برنامه بارانی‌ترین ماه شامل بخش‌های متعدد است و هر روز یک کارشناس حضوری در برنامه داریم که در چند بخش درباره موضوع برنامه با شنوندگان صحبت خواهد کرد.
به گزارش جام‌جم، وی ادامه داد: همچنین از کارشناسان حوزه سلامت معنوی دعوت می‌کنیم که درباره مباحث گوناگون اعم از دعا کردن، شکر‌گذاری، همسایه‌داری، نعمت‌های خداوند و... صحبت کنند. در‌واقع درباره مباحثی صحبت می‌شود که در ماه رمضان کمک کند تا بتوانیم بُعد سلامت معنوی خودمان را تقویت کنیم.
بخش دیگر برنامه به نام «ماه من سلام» است که با روایت علی ا...‌دانه پخش می‌شود و داستان‌هایی متناسب با موضوع برنامه روایت خواهد کرد. نان و خرما، عافیت، گنجینه احکام، لحظه عاشقی، دست‌های خالی، سی‌سحر سی سحوری، دعوت و وقت همدلی از آیتم‌های این برنامه است.