کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

مرد جوان هنگام مسلح کردن سلاح شکاری، ناخواسته تیری به پدرش شلیک کرد و او را کشت. مرد جوان و پدرش در یک مراسم عروسی در شهرستان ملایر بودند که او موقع مسلح کردن سلاح شکاری، تیری به پدر 67ساله‌اش شلیک کرد و مرگ او را رقم زد.
اقدام شیطنت‌آمیز پسر جوان مشهدی در فضای مجازی او را به دردسر انداخت. پسر ۲۳ساله‌ای با ارسال پیامی به پست الکترونیکی به مرکز بحران واشنگتن اعلام کرد به خاطر شرایط بحرانی روحی‌اش قصد خودکشی دارد. پلیس بین‌الملل در پی این اقدام شهروند مشهدی، گزارش خودکشی فردی در ایران را منتشر کرد که بررسی این موضوع در دستور کار پلیس فتای استان خراسان  رضوی قرار گرفت.  این جوان تحت تعقیب  قرار گرفت و بعد از دو ساعت شناسایی و احضار شد. بر اساس گفته خانواده‌اش او بیماری روحی داشته و دارو مصرف می‌کرده و برای سرگرمی، این اقدام عجیب را انجام داده است. همچنین مشخص شد وی پیش از این هم اقدام به تماس‌های غیرواقعی و مزاحمت‌آمیز با اورژانس و سازمان آتش‌نشانی کرده است.  
 مردی در جریان اختلاف‌هایی، فردی را در شهرستان دیلم به قتل رساند. دهم فروردین امسال  در جریان اختلاف خانوادگی میان دو مرد، یکی از آنها دیگری را به قتل رساند و تحت تعقیب پلیس شهرستان دیلم قرار گرفت. سرانجام متهم فراری که در یکی از روستاهای گناوه پنهان شده بود، شناسایی و بازداشت شد.
دندانپزشکی که  مواد مصرف و سلاح حمل می‌کرد بازداشت شد. ماموران انتظامی یگان امداد پلیس تهران هنگام گشتزنی در محدوده امامزاده حسن(ع) مشاهده کردند مردی در داخل خودرویش کنار خیابان  نشسته و در حال مصرف مواد است. او  بازداشت و مدعی شد دندانپزشک است و کارتی هم نشان داد. در بازرسی از خودرویش مواد مخدر و یک قبضه سلاح جنگی و تعداد ۱۰فشنگ کشف شد.