رایان گاسلینگ در لباس «مرد گرگی»

هیولاهای کمپانی یونیورسال رونمایی می شوند

رایان گاسلینگ در لباس «مرد گرگی»

نسخه جدید «مرد گرگی» در عین حال که به نسخه کلاسیک دهه 40 میلادی خود وفادار می ماند، حال و هوایی تازه دارد که بتواند با مخاطبان امروزی ارتباط بهتر و نزدیک‌تری برقرار کند. جیمز ون که همکاری نزدیکی با کمپانی یونیورسال دارد، نسخه جدید فیلم را تهیه می کند.
با شیوع بیماری کرونا و توقف فعالیت های سینمایی، او و همکارانش فرصت پیدا کردند تا تغییراتی در متن فیلمنامه داده و آنرا جذابتر کنند. اما تغییراتی که در متن فیلمنامه صورت گرفته، رسانه‌ای
نشده است. شنیده می شود رایان گاسلینگ بازیگر نقش مرد گرگی هم نظراتی ارائه کرده که در زمان دوباره نویسی فیلمنامه مورد توجه قرار گرفته است. بعد از این که چند بار کار فیلمبرداری مرد گرگی جدید به عقب افتاد، حالا خبر می رسد گروه سازنده تا دو ماه دیگر راهی صحنه فیلمبرداری آن می‌شوند. مکان هایی دورافتاده در لندن، به عنوان مکان های فیلمبرداری انتخاب شده اند. مدیران مرد گرگی هزینه ای 70 میلیون دلاری برای این اکشن درام دلهره آور در نظر گرفته اند. بخش مهمی از این هزینه، صرف گریم گاسلینگ و تبدیل کردن او به موجودی گرگ نما می شود. بخش دیگری از آن هم اختصاص به جلوه های ویژه کامپیوتری دارد که باید به کمک گریمور فیلم بیاید!
داستان نسخه جدید مرد گرگی هم در دهه 30میلادی اتفاق می افتد و درباره مرد جوانی است که با بازگشت از سفری طولانی، باید مراسم سوگواری مرگ برادرش را برگزار کند. روابط پیچیده مرد با پدر ناسازگارش، او را بازگشایی مغازه عتیقه فروشی هدایت می کند. مرد جوان به شایعات شهری درباره حضور گرگینه ها توجهی نمی کند. اما بعد از درگیری با یک گرگ که به یکی از اهالی حمله کرده، متوجه تغییراتی در خودش می شود. مرد جوان در کمال ناباوری می فهمد خودش تبدیل به مرد گرگ نما شده و برای اهالی خطرناک است. تلاش او برای مخفی نگه داشتن این راز راه به جایی نمی برد و اهالی تصمیم به قتل او می گیرند.
نسخه اصلی در سال 1941 به کارگردانی جورج واگنر با استقبال فراوان منتقدان و تماشاگران روبرو شد و لون چنی بازیگر نقش مرد گرگی را به شهرت فراوانی رساند. او در چهار دنباله ای که در سالهای بعد تولید شد، این نقش معروف خود را تکرار کرد.  به دنبال موفقیت فیلم لون چنی، تعداد دیگری فیلم با مضمون مرد گرگی تولید و روانه اکران عمومی شد.
کمپانی یونیورسال که گنجینه ای از شخصیت های ترسناک را در آرشیو سینمایی خود دارد، بعد از موفقیت بالای مالی و انتقادی نسخه تازه «مرد نامرئی» در سال گذشته میلادی، تصمیم به تولید فیلمهایی تازه با حضور هیولاهایی چون فرانکشتاین، دراکولا، مومیایی و ... گرفته است. در حالی که قسمت دوم مرد نامرئی در دست تولید است، شنیده می شود مرد گرگی هم تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله سینمایی
خواهد شد./ هالیوود ریپورتر