کشف جسد خانم پرستار در خودرویش

کشف جسد خانم پرستار در خودرویش


پرستار یکی از بیمارستان‌های تهران بعد از خرج از محل کارش ناپدید و جسد او یک روز بعد در خودرویش در یکی از محله‌های شمال تهران پیدا شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم ساعت 21و30 دقیقه پنجشنبه دوم اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری قائم به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد که جسد دختر 28ساله‌ای درون خودروی پارک‌شده‌اش در یکی از محله‌های خلوت شمال تهران پیدا شده است. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که او پرستار یکی از بیمارستان‌های شمال تهران بوده و جسد او در صندلی عقب خودروی خودش از سوی چند نفر از همکارانش پیدا شده است.
در بازرسی از خودروی دختر فوت‌شده یک قبضه چاقو همراه چند عدد شیشه داروی بیهوشی تزریقی و نیز دو عدد شیشه خالی داروی بیهوشی پیدا شد. پرونده‌ای در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران درباره مرگ مشکوک او تشکیل‌شده و تحقیقات از همکاران فرد فوت‌شده ادامه پیدا کرد. یکی از آنها در جریان تحقیقات گفت: دختر جوان آخرین‌بار از همه ما خداحافظی کرد و قرار شد روز بعد زودتر به بیمارستان بیاید. یک روز سر کار حاضر نشد از خانواده‌اش پیگیر شدیم که از او خبر نداشتند. شب با همکاران پرستارم از بیمارستان بیرون آمدیم تا به خانه برویم که در میانه مسیر خودروی دختر جوان را دیدیم. در آن قفل و او در صندلی عقب افتاده بود. شیشه را شکسته و او را بیرون آوردیم که مرده بود و بعد به پلیس خبر دادیم.