به آتش کشیدن دختر مورد علاقه به‌دلیل شکست عشقی

به آتش کشیدن دختر مورد علاقه به‌دلیل شکست عشقی


پسر جوان به‌دلیل شکست عشقی، در اقدامی عجیب، دختر مود علاقه‌اش را در یکی از بوستان‌های تهران با ریختن بنزین به آتش کشید.
به گزارش خبرنگارجام‌جم، عصر روز چهارشنبه، یکم اردیبهشت امسال افرادی که در حال عبور از بوستانی درمحله شهرک ولیعصر پایتخت بودند، مشاهده کردند پسر جوانی به دختر 20ساله که روی نیمکت بوستان نشسته بود، نزدیک شد و محتویات بطری را روی او ریخت و بعد با فندک او را به آتش کشید. بعد هم سوار موتورش شد و گریخت.
شاهدان، شعله‌های آتش را خاموش کردند و با کمک امدادگران اورژانس دختر جوان را به بیمارستان انتقال دادند. با تلاش پزشکان، دختر جوان از مرگ نجات یافت و در تحقیقات گفت: در شبکه‌های اجتماعی با پسر آتش افروز دوست شدم. او بعداز مدتی، اخلاق و رفتارش عوض شد و مدام سر هر موضوع کوچکی با من دعوا می‌کرد و درگیری راه می‌انداخت. از او خواستم از هم جدا شویم اما قبول نمی‌کرد. روز حادثه با من قرار گذاشت. وقتی به محل قرار رفتم، دوباره دعوایمان شد که روی من بنزین ریخت و فندک زد.
 با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران ماموران اداره 16پلیس آگاهی پایتخت در جست‌وجوی متهم 25ساله بودند که دیروز در خانه‌اش بازداشت شد و در جریان تحقیقات گفت: در عینک‌فروشی کار می‌کنم. من و دختر جوان دوست بودیم و به هم علاقه‌مند شدیم اما بعداز چند ماه میان ما شکراب شد و جدا شدیم. آن روز برای آخرین بار او را ملاقات کردم که دعوایمان شد. از کیفش بنزین بیرون آورد و روی خودش ریخت و به آتش کشید.
تحقیقات از شاهدان ماجرا در پلیس آگاهی برای افشای ماجرا ادامه دارد.