قهرمانی دراماتیک شهرداری گرگان در بسکتبال

پری پتی اسطوره یک شهر شد

قهرمانی دراماتیک شهرداری گرگان در بسکتبال



 بعضی لحظات و اتفاقات در ورزش شاید تا سال‌ها در خاطره جمعی مردم یک شهر و حتی یک کشور باقی ‌می‌ماند. چنین لحظه‌ای شنبه‌شب برای مردم شهر گرگان رقم خورد و اگر از بیشتر مردم این شهر در مورد این لحظه ناب ورزشی‌ بپرسیم، به چند صدم ثانیه پایانی بازی تیم بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام تهران اشاره می‌کنند.
این دو تیم شنبه‌شب چهارمین فینال این فصل خود را در حالی برگزار می‌کردند که در سه بازی قبلی گرگانی‌ها در دو بازی به پیروزی رسیده بودند. این بازی تا یک ثانیه پایانی کوارتر چهارم به نفع مهرام در جریان بود و همه منتظر پنجمین بازی برای تعیین قهرمان این فصل
بودند.
اما پری پتی ، بازیکن آمریکایی تیم گرگانی توانست با پرتابی 3 امتیازی و از زمین خودشان، بازی را به تساوی بکشاند و در نهایت این تیم توانست در وقت‌های اضافه با نتیجه 110 بر 103قهرمان شده و برای اولین‌بار به قهرمانی در بسکتبال ایران برسد.
پتی پس از عملکرد فوق‌العاده‌اش در بازی فینال، گفت: این نتیجه‌ حاصل تلاش همه تیم‌ ما بود و ‌تنها با پرتاب‌ من رقم ‌نخورد، این قهرمانی را به هواداران‌ گرگانی ‌خود تبریک‌ می‌گویم. من خودم را گرگانی می‌دانم و الان می‌خواهم خوشحالی ‌کنم.