مادربزرگ و 3 نوه‌اش ، مرد برادركش را بخشیدند

مادربزرگ و 3 نوه‌اش ، مرد برادركش را بخشیدند

مرد 38 ساله كه به اتهام قتل برادرش در زندان كرج به‌سر می‌برد، پیش از محاكمه توانست از مادر و سه برادرزاده خود رضایت بگیرد و بخشیده شود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه هیجدهم مهر سال گذشته دو برادر در ساختمان نیمه‌كاره‌ای در حوالی یافت‌آباد تهران با یکدیگر درگیر شدند و یكی از آنها به قتل رسید. با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات ادامه یافت و مرد برادركش كه زخمی شده و در بیمارستان بود، بعد از بهبودی بازداشت شد. او به قتل برادرش اعتراف كرد و بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندانی در كرج شد.
با گذشت هفت ماه از این جنایت، دیروز متهم برای شركت در آخرین جلسه بازپرسی به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد. این در حالی بود كه برادر دیگرش  برگه رضایتنامه مادر و سه فرزند مقتول را به دادسرا آورد و تحویل بازپرس داد.
متهم كه از قصاص رهایی یافته بود، در تحقیقات گفت: «متاهلم و پنج فرزند دارم. در این هفت ماه دلم برای همسرم، پنج فرزندم و همین‌طور مادر داغدیده‌ام تنگ شده است. همسر برادرم مدتی بود كه با مادرم برسر مسائل مختلف اختلاف و درگیری داشت. چند بار میانجیگری كردم كه نشد و عروس‌مان مرا مقصر می‌دانست كه از مادرم حمایت می‌كنم. همین باعث كینه او شد. عروس‌مان به قصد انتقام از من یك ماه قبل از درگیری عكس‌های خصوصی خود را در فیسبوك، كانال‌های تلگرامی و واتس‌اپ فامیلی، دوستان و آشنایان  منتشر كرد و مدعی بود كه من این كار را كرده‌ام تا آبرویش برود. برادرم قبول نمی‌كرد كه عكس‌ها را من پخش نكرده‌ام، حتی گفته‌های شاهدم را هم قبول نكرد. او با قمه به محل كارم در ساختمان نیمه‌كاره آمد. با قمه مرا زخمی كرد و من هم با كارد آشپزخانه او را زخمی كردم كه جان باخت. متهم با تجدید قرار قانونی به زندان بازگشت و قرار است  به‌زودی از جنبه عمومی جرم، در دادگاه كیفری یك استان تهران محاكمه شود.