سقوط مرموز نگهبان  در چاهک آسانسور

سقوط مرموز نگهبان در چاهک آسانسور


مرد میانسال وقتی به محل کارش در ساختمان نیمه‌کاره رفت به‌طور مشکوکی ناپدید و جسدش بعد از 48 ساعت در چاهک آسانسور آنجا کشف شد. مالک ساختمان به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت 14 جمعه هفدهم اردیبهشت امسال یکی از ماموران کلانتری یوسف‌آباد به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد که جسد مردی 50ساله در چاهک آسانسور ساختمان نیمه‌کاره پیدا شده است.
با حضور تیم جنایی مشخص شد 48ساعت از مرگ او گذشته است. تلفن همراهش اطراف آسانسور افتاده بود. پسر مرد فوت شده در محل بود که به بازرس جنایی گفت: پدرم در ساختمان محل حادثه نگهبان بود. خانه‌مان را فروخته بود و 100میلیون تومان از پول آن را به مالک همین ساختمان داد تا با آن سرمایه‌گذاری کند.
 از عمویم شنیدم که پدرم با مالک ساختمان دچار اختلاف مالی شده بود. پدرم ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت امسال اسنپ گرفت و به محل ساختمان در یوسف‌آباد رفت. بعد از آن هر چه زنگ زدم جواب نداد.
 از مسؤولان اسنپ پیگیر شدیم که معلوم شد راننده پدرم را مقابل همان ساختمان پیاده کرده و حتی ورود او به ساختمان را هم دیده است. چند ساعت بعد مقابل ساختمان رفتم و با مالک آنجا حرف زدم که گفت پدرم را ندیده و اجازه نداد ساختمان را جست‌وجو‌کنم.
به کلانتری رفتم و ناپدید شدن پدرم را اطلاع دادم. بعد از دو روز، ظهر جمعه مالک ساختمان به من زنگ زد و خبر داد جسد پدرم را در چاهک آسانسور یافته است. مرگ پدرم مشکوک است و از مالک ساختمان شکایت‌داریم.
در ادامه مالک ساختمان بازداشت و دیروز به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: 15سال است کارم بساز و بفروش بوده و حقوقم ماهی 15میلیون است. دو سال قبل از طریق دوستم با مرد 50ساله آشنا شدم و از آن موقع به این ساختمان آمد و نگهبان شد.
 علاوه‌برآن 100میلیون تومان هم برای سرمایه‌گذاری داد. همان روزی که او ناپدید شد من و پیمانکار داربست‌ها قرار بود برای معامله ملکی به اطراف تهران برویم که نشد و به ساختمان بازگشتیم. پسر مرد گمشده حتی به مقابل ساختمان آمد که گفتم او را ندیده‌ام. روز جمعه به جست‌وجو در ساختمان پرداخته و جسد نگهبان را در چاله آسانسور پیدا کردم. با او اختلاف نداشتم و نمی‌دانم چطور سقوط کرده است.
حبیب ا... صادقی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر به جام‌جم گفت: قرار شد پزشکی قانونی اعلام نظر کند که او به قتل رسیده یا دچار حادثه مرگبار شده است. تحقیقات از تنها مظنون پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه‌دارد.