قتل ناموسی در ساختمان نیمه‌کاره

قتل ناموسی در ساختمان نیمه‌کاره

مردی که با انگیزه ناموسی مرتکب قتل دوستش شده بود در آخرین دفاع مدعی شد از قتل پشیمان نیست.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، پائیز سال‌گذشته درگیری مرگبار در ساختمان نیمه‌کاره‌ای به پلیس گزارش شد و ماموران با حضور در محل درگیری با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده بود. عامل جنایت هم در محل شناسایی و دستگیر شد. متهم به قتل برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازجویی‌ها گفت: من و مقتول بچه‌محل بودیم و در یک محله زندگی می‌کردیم. چند سال قبل برای کار از افغانستان به ایران آمده و در این ساختمان نیمه‌کاره مشغول کار شدیم. نصیر خیلی شوخی می‌کرد و امروز هم شروع به شوخی کرد. او مدعی بود وقتی در افغانستان بودیم به خواهر 12ساله‌ام تجاوز کرده است. به او گفتم این حرف‌ها به شوخی هم خوب نیست اما او تاکید کرد که حرف‌هایش جدی است و به‌خاطر این‌که می‌خواسته به ایران بیاید به رابطه‌اش با خواهرم پایان داده است. با این حرف‌ها عصبانی شده و با چاقو به او ضربه‌ زدم که جانش را از دست داد.
متهم به قتل سپس صحنه قتل را بازسازی کرد و در جریان آخرین دفاع خود گفت: مقتول قصد داشت زندگی خواهرم را به‌هم بریزد و تهدید می‌کرد اگر به افغانستان برگردد به خواهرم تجاوز می‌کند. این حرف‌هایش باعث شد تصمیم به قتلش بگیرم. سزای او مرگ بود و اگر زنده می‌ماند بازهم با چاقو او را می‌زدم و از قتل او پشیمان نیستم.
پس از تکمیل تحقیقات، پرونده با صدور کیفرخواست برای محاکمه به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و او به‌زودی پای میزمحاکمه قرار می‌گیرد.