جسد خانم دیپلمات راهی سوئیس شد

جسد خانم دیپلمات راهی سوئیس شد

پیكر دبیر اول سفارت كشور سوئیس در تهران با هماهنگی قضایی، تحویل سفارت این كشور شد تا به زادگاهش منتقل شود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، سیلوی، زن 51 ساله و دبیر اول سفارت كشور سوئیس در تهران بود. سال‌ها بود از شوهرش جدا شده، پسر كوچكش فوت كرده و پسر دیگرش در سوئیس زندگی می‌كرد. او در طبقه هفدهم برجی 20 طبقه در كامرانیه شمالی تهران زندگی می‌كرد. صبح چهاردهم اردیبهشت امسال جسد او در حالی كه لباس خانه به تن داشت، در باغچه حیاط برج پیدا شد. بررسی‌های اولیه در این محل نشان می‌داد كه مرگ او شب قبل رخ داده است. احتمال می‌رفت او خودكشی كرده باشد. این احتمال زمانی قوت گرفت كه بازپرس جنایی دستنوشته این زن را در اتاق كارش كشف كرد كه در آن نوشته شده بود بعد از مرگم، جسدم را سوزانده و كنار مزار پسرم دفن كنید، دارایی‌ام نیز به پسر دیگرم‌برسد.
محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران درباره آخرین وضعیت این پرونده به جام‌جم گفت: ماموران مدارك و دستنوشته‌های دیگری از خانه زن فوت‌شده یافتند كه آن را در اختیار كارشناسان خط‌شناسی پلیس آگاهی قرار دادند.
کارشناسان در بررسی و تطبیق آنها با دستنوشته كشف‌شده از زن فوت‌شده، پی بردند دستخط‌ها یكی بوده است. این در حالی بود كه زن فوت‌شده در بخشی دیگر از دستنوشته به‌جا مانده از خود، نوشته بود كه بخشی اموال و دارایی‌اش به دخترخوانده‌اش برسد. بعد از بررسی‌های لازم در پزشكی قانونی، هماهنگی‌های قضایی انجام گرفت و پیكر این زن تحویل سفارت سوئیس در تهران شد تا جسد، تحویل خانواده‌اش شود.