قتل، پایان رابطه پسر جوان و زن میانسال

قتل، پایان رابطه پسر جوان و زن میانسال


پسر 26‌ساله ‌موبایل فروش به اتهام قتل زن میانسال ‌در تهران بازداشت شد. او در تحقیقات مدعی شد‌ مقتول از او اخاذی  می‌کرده که همین باعث شده وی رابا ضربه‌های مرگبار چاقو به قتل برساند.
به گزارش خبرنگار جام‌جم ،شامگاه یازدهم اردیبهشت امسال جسد زنی میانسال در راهروی طبقه اول ساختمان دو طبقه‌ای درخیابان ابوذر تهران ازسوی ماموران کلانتری امامزاده حسن ‌پیدا شد. 12‌ضربه چاقو به بدنش اصابت کرده و گلویش هم بریده شده بود. تحقیقات نشان ‌می‌داد که او مهمان زن صاحبخانه بوده و وقتی برای بازکردن در خانه بیرون رفته به قتل رسیده است. زن صاحبخانه به عنوان اولین مظنون بازداشت شد اما وقتی پلیس جنایی‌ دوربین‌های اطراف خانه محل جنایت را بازبینی کرد ومعلوم شد صاحبخانه در ماجرا نقشی نداشته و قاتل مردی است که دوربین‌ها تصویرش را ثبت کرده‌اند‌، آزادشد. ماموران در جریان تحقیقات ‌سرنخ‌هایی یافتند که نشان می‌داد زن ‌کشته شده رابطه عاشقانه‌ای با مرد موبایل فروشی داشته که مشخصات او با تصویر به دست آمده از قاتل در محل جنایت مطابقت دارد‌.
متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش در مغازه‌اش دستگیر شد. متهم 26‌ساله  در تحقیقات گفت: سه سال قبل آن زن برای خرید گوشی به مغازه‌ام آمد که همین باعث آشنایی وارتباط‌‌مان شد. هر چند او 20‌سال ازمن بزرگتر بود اما به هم علاقه‌مند شده و قصد داشتم با او ازدواج کنم اما متوجه شدم خانواده‌ام دختریکی ازاقوام را برای ازدواج با من درنظرگرفته‌اند. می‌دانستم اگر با زن میانسال ازدواج کنم خانواده‌ام مخالفت می‌کنند و باید قید همه‌چیز را بزنم. بازن میانسال حرف زدم و خواستم فراموشم کند و دست از این دلدادگی که سرانجامی ندارد بردارد اما قبول نمی‌کرد. تهدید می‌کرد اگر با او ازدواج نکنم موضوع را به خانواده‌ام می‌گوید و من و خانواده‌ام را به دردسر می‌اندازد‌. زن میانسال حاضر به جدایی نبود و علاوه بر آن برای افشا نشدن رابطه‌مان‌ تهدید ‌می‌کرد.
وی افزود:بارها پول زور از من گرفت‌. از دست اخاذی‌ها و پول‌های‌ زوری  که می‌گرفت خسته شده بودم. چاقو را در جیبم گذاشتم و به او زنگ زدم که فهمیدم خانه دوستش است. به بهانه  حرف زدن به آن خانه رفتم. خواستم ترکم کند و دیگر پولی از من نگیرد که‌ قبول نمی‌کرد. عصبانی شدم و با چاقو به او ضربه زدم و بعداز بریدن گلویش از آن خانه بیرون آمده و پیاده فرار کردم. حبیب‌ا... صادقی‌، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبربه جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهم پرونده و ادعاها درباره انگیزه‌اش از جنایت، تحقیقات ازاو دراداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.