حق با شماست

حق با شماست

# سایه - دلار 
تیموری از تهران: 
با افزایش قیمت دلار در ماه‌های گذشته همه اجناس حتی آن دسته از اجناسی كه به دلار ارتباطی نداشتند گران شد، اما با شروع سیر نزولی نرخ دلار قیمت‌ها همچنان دست نخورده باقی مانده است.

# آسفالت - خانی‌آباد 
نارونی از تهران:
 آسفالت برخی معابر خیابان خانی‌آباد مدت‌هاست ترمیم نشده و وضع كوچه‌ها و خیابان‌های این منطقه رضایت‌بخش نیست.

 #  تعدیل - نیرو 
چمنی از تهران: 
با توجه به شرایط بد اقتصادی كشور و افزایش هزینه‌های تولید، بسیاری از كارخانه و واحدهای تولیدی برای كاهش هزینه‌ها، اقدام به تعدیل نیروهای خود كرده‌اند و متاسفانه روز به روز بر تعداد بیكاران افزوده می‌شود.

# توان‌ - داخلی 
ظاهری از تهران:
 چرا با این‌كه آمریكا ماه‌هاست از برجام خارج شده و اتحادیه اروپا فقط روی كاغذ از برجام دفاع می‌كند، مسؤولان به فكر راه‌حل‌های دیگر و اتكا به توان داخلی نیستند؟ 

# تابلو  - ترمیم 
زكایی از تهران:
 بعضی كلمات و حروف برخی تابلوهای بزرگ راهنمایی در اكثر سكوهای متروی تهران مانند ایستگاه نیروهوایی پاك شده است. لطفا رسیدگی شود.

# درخت - شهرداری 
ایرجی از اراك: 
یكی از عوامل مهم در كاهش آلودگی هوا و افزایش باران در بلندمدت كاشت درخت است كه متاسفانه شهرداری‌ها این موضوع را مهم نمی‌دانند و گاهی با ساخت یك جاده یا بلوار اقدام به درختكاری محوطه مورد نظر می‌كنند.
 # لوازم - یدكی 
شرافتی از تهران:
 لوازم یدكی خودروهای وارداتی علاوه بر گرانی نایاب نیز شده است و متاسفانه با قیمت‌های مختلف به فروش می‌رسد.
 #  مترو - كجایی 
جمعی از شهروندان: 
تاخیر در حركت و توقف قطار صبحگاهی خط 4 متروی تهران در ایستگاه‌های ابتدایی سمت ارم سبز باعث ازدحام بیش از حد مسافران در سكوها در روز دوشنبه مورخ 17دی شد، چرا فاصله زمانی حركت قطارها در این خط گاهی بیش از اندازه زیاد می‌شود؟