حذف قسمتی از جلوه‌های ویژه «۲۳ نفر»

حذف قسمتی از جلوه‌های ویژه «۲۳ نفر»

به گفته طراح جلوه‌های ویژه میدانی فیلم سینمایی ۲۳ نفر ساخته مهدی جعفری، بخشی از جلوه‌های ویژه این اثر به علت محدودیت زمانی جهت حضور در جشنواره فیلم فجر حذف شده است.
آن‌طور كه سینماپرس گزارش می‌دهد محسن روزبهانی طراح جلوه‌های ویژه میدانی با اشاره به طراحی جلوه‌های ویژه میدانی فیلم سینمایی ۲۳ نفر به كارگردانی مهدی جعفری گفت: این اثر سینمایی با تهیه‌كنندگی موسسه سینمایی اوج، در بخش نگاه نویسی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
او تاكید كرد: بازیگران این پروژه سینمایی بیشتر جوان‌های كم سن و سال بودند و همین مساله سبب می‌شد كار كردن با آنها بسیار سخت باشد. به‌خصوص این‌كه «۲۳نفر» اولین اثر سینمایی این كارگردان به شمار می‌رفت.
این طراح جلوه‌های ویژه میدانی تأكید كرد: هرچند این اثر یك فیلم جنگی به شمار می‌رفت اما مهدی جعفری در اولین تجربه خود به خوبی توانست از پس این پروژه برآید.
او ادامه داد: جلوه‌های ویژه متفاوتی برای این پروژه طراحی شده بود كه البته بخشی از این سكانس‌ها به دلیل نبود زمان كافی از فیلم حذف شد و نتوانستیم آن طور كه می‌خواهیم روی این اثر سینمایی كار كنیم و نسبت به چیزی كه از خودم توقع داشتم كمتر بود.
این هنرمند تاكید كرد: قسمت‌های اول ۲۳ نفر دارای سكانس‌های جنگی است و بعد از آن ماجرای اسارت شخصیت‌های اصلی داستان به تصویر كشیده می‌شود.
روزبهانی در پایان گفت: این اولین پروژه سینمایی است كه از نگاه و حضور نوجوانان در جنگ می‌گوید و از این نظر می‌توان آن را اثری متفاوت دانست.