هدف ما از ابتدا روشن و مقدس بوده و خوشحالیم در این راه دشوار تنها نیستیم

مدیر هیسپان تی وی:

هدف ما از ابتدا روشن و مقدس بوده و خوشحالیم در این راه دشوار تنها نیستیم

 علی اجاره دار، مدیر شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی‌وی پس از گذشت هفت سال از تاسیس این شبکه و در آغازین روزهای هشتمین سال حضور هیسپان تی‌وی به عنوان اولین شبکه اسپانیایی زبان از خاورمیانه، به‌ویژه که این شبکه ایرانی است، اعتقاد دارد با توجه به فعالیت های شکل گرفته، می شود ادعا کرد این شبکه تا حدود زیادی توانسته شعار هیسپان تی‌وی یعنی «پلی میان کشورهای آمریکای لاتین» را عملی کند. 
اجاره دار افزود: در حال حاضر دریچه شناخت منطقه غرب آسیا، به خصوص ایران برای مردم لاتین زبان و اسپانیا تا حد زیادی هیسپان تی وی است. چون تولیدات هیسپان تی وی بر اساس ذائقه و زبان آنها ساخته می شود، این برنامه ها جذابیت بالایی برای آنها می تواند داشته باشد. ما شبکه‌ای هستیم که توانسته‌ایم کل منطقه خاورمیانه را تحت پوشش رسانه‌ای خود درآوریم. خبرنگارهای متعددی در نقاط مختلف دنیا داریم و همه این موارد باعث افزایش شناخت مخاطبان جامعه هدف ما خواهد شد. 
مدیر هیسپان تی‌وی از مشکلات پیش رو و توقع درک رسانه‌ای مسؤولان از شرایط برون مرزی نیز گفت : در این مسیر رسانه ای که پیش رو داریم مشکلاتی وجود دارد که اگر برطرف شوند، ما عملکرد بهتری خواهیم داشت. ابتدا می‌توانم به این نکته اشاره کنم که حمایت مسؤولان از تمامی شبکه‌های برون مرزی به عنوان بازوی رسانه‌ای جریان مقاومت باید بجد وجود داشته باشد و آن این‌که مسوولان درک کاملی از این موضوع داشته باشند که می توانند از این ابزار رسانه‌ای که در اختیار آنهاست به درستی برای اهداف دولت و نظام استفاده کنند و درنتیجه حمایت کامل خود را از ما داشته باشند و این حمایت البته فقط جنبه مالی ندارد، بلکه می تواند زبانی باشد.
او در پایان تاکید کرد: با تمام مشکلاتی که گفته شد، با همه محدودیت‌ها و فشارهایی که بر ما تحمیل می‌شود، ولی آینده روشن است و ما راه خود را ادامه خواهیم داد با همه توان و بضاعتی که وجود دارد. همه این سختی‌ها باعث ابتکار بیشتر می‌شود و چون هدف ما از ابتدا روشن و مقدس بوده، خوشحالیم در این راه تنها نیستیم و دوستانی کنار ما هستند که به صورت شبانه روزی در تلاش برای عملیاتی کردن همان اهداف متعالی هستند.