پلیس در جست‌وجوی والدین ابوالفضل و نازنین 

پلیس در جست‌وجوی والدین ابوالفضل و نازنین 

همزمان با یافتن دختر و پسر خردسال رها شده در یكی از محله‌های جنوبی تهران، تحقیقات پلیسی برای یافتن والدین آنها آغاز شده است.
به گزارش جام‌جم، ساعت 21 شامگاه دوشنبه 22‌بهمن امسال مردی كه در سوپرماركتش در حوالی شهرك ولیعصر(عج) تهران مشغول كار بود، متوجه گریه‌های كودكی شد. از مغازه بیرون آمد و با دختر سه ساله و پسر پنج ساله‌ای روبه‌رو شد كه نزدیك مغازه‌اش روی زمین نشسته بودند و گریه می‌كردند. مرد مغازه‌دار آنها را به مغازه‌اش برد. دقایقی بعد دوباره به خیابان آمد و اطراف را جست‌وجو كرد و از رهگذران سراغ والدین این دو كودك را گرفت، اما اهالی دو كودك و والدین آنها را نمی‌شناختند. او زمانی كه موفق به یافتن والدین كودكان كه خودشان را نازنین و ابوالفضل معرفی می‌كردند، نشد با پلیس تماس گرفت و كمك خواست. بعداز این تماس، ماموران كلانتری شهرك ولیعصر(عج) تهران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شده و دوكودك را تحویل گرفتندو به كلانتری بردند وجست‌وجو برای یافتن والدین آنها را آغاز كردند. این در حالی بود كه دو كودك زیاد حرف نمی‌زدند و نام و نشانی از خانواده هایشان در اختیار پلیس قرار نمی‌دادند و فقط گریه می‌كردند. دختر و پسر خردسال شباهت ظاهری به هم داشتند اما حرفی نمی‌زدند كه مشخص شود خواهر و برادر هستند یا نه؟
پرونده‌ای در این‌باره در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشكیل شد. با درخواست بازپرس پرونده تصویر دو كودك در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه هموطنان از سرنوشت خانواده آنها اطلاعاتی دارند، موضوع را به كلانتری شهرك ولیعصر(عج) خبر دهند.