كلاهبرداری در پوشش جذب مدرس در دیوار

كلاهبرداری در پوشش جذب مدرس در دیوار

فروشنده سابق سوالات كنكور این بار در پوشش جذب مدرس كلاهبرداری كرد. متهم با دادن آگهی در دیوار و روزنامه طعمه‌هایش را شناسایی می‌كرد.
به گزارش جام‌جم، 25 دی امسال پرونده‌ای با موضوع كلاهبرداری به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارسال شد كه بررسی شكایت مالباختگان نشان داد، آنها از سوی مدیر یك مؤسسه به نام «منشور ادبیان» مورد كلاهبرداری قرار گرفته‌اند.
این افراد در اظهارات خود اعلام كردند كه از طریق سایت دیوار و آگهی تبلیغاتی یكی از روزنامه‌های كثیرالانتشار، به مؤسسه‌ای به نام «منشور ادبیان» كه مدعی جذب مدرس برای تدریس در آموزشگاه‌های مختلف بود، مراجعه كرده و در زمان تنظیم قرارداد مبالغ مختلفی از ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان از آنان دریافت شده اما با گذشت زمان این افراد به آموزشگاه‌ها و دیگر مؤسسات علمی معرفی نشده بودند.
در بررسی‌های پلیسی مدیر مؤسسه به نام «سعید» ۵۲ ساله شناسایی شد. بررسی سوابق سعید نشان داد كه او یكی از مجرمان سابقه‌دار است كه پیش از این نیز بارها به اتهام كلاهبرداری در پوشش فروش سوالات كنكور و جعل مدارك دولتی دستگیر و روانه زندان شده  که سرانجام در محدوده خیابان كارگر شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.