سرقت 15 میلیاردی مرد مکانیک  از خانه مرد برج ساز

سرقت 15 میلیاردی مرد مکانیک از خانه مرد برج ساز

مرد مکانیکی که مدعی است در معامله ملک یک میلیارد تومان ضرر کرده ، نقشه سرقت 15 میلیاردی از خانه مرد برج‌ساز را اجرا کرد.
به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از عصر چهارشنبه 17 بهمن سال گذشته و به‌دنبال گزارش سرقت از خانه‌ای در محله سعادت‌آباد در دستور کار پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت. ماموران با حضور در محل سرقت به تحقیق از زن میانسال که در خانه حضور داشت پرداختند که او در تشریح ماجرا گفت: ساعت 12 ظهر، سرایدار و مردی مقابل خانه آمدند. سرایدار مدعی شد این مرد مامور پلیس است. مرد ناشناس، کارتی نشان داد و مشخصات همسرم را می‌دانست. طوری وانمود می‌کرد که با سازمانی در ارتباط است. او دست و پای مرا بست و کلید گاوصندوق را خواست. پس از باز کردن در گاوصندوق، هرچه داخل آن بود را برداشت و رفت. بعد از رفتن او، سرایدار که مانند من دست و پایش بسته بود، همسایه‌ها را خبر کرد و همسایه‌ها به ما کمک کردند.
مامــــــــوران بـــــا بررســـــی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت، شماره خودروی سارق مسلح را پیدا کرده و او را دستگیر کردند. در تحقیق از متهم مشخص شد، او از داخل گاوصندوق خانه حدود 15 میلیارد تومان سرقت کرده بود.
سارق فکر نمی‌کرد 24 ساعت بعد از سرقت شناسایی و دستگیر شود. سارق مسلحی که سابقه ندارد و برای اولین‌بار است که بازداشت می‌شود.
گفت وگوی جام‌جم با متهم را در ادامه می‌خوانید:
چکاره هستی؟
مکانیکم.
چرا تصمیم به سرقت مسلحانه گرفتی؟
اوایل امسال، بنگاهداران در شمال کشور، ملک مرا حدود یک میلیارد تومان پایین‌تر به شاکی که برج‌ساز است، فروختند. وقتی متوجه شدم، سراغ شاکی رفته و او گفت هر کاری می‌خواهی برو بکن. من هم برای تلافی تصمیم به سرقت از خانه‌اش گرفتم.
چند وقت است این نقشه را طراحی کردی؟
دو روز قبل از سرقت تصمیم گرفتم و بعد اجرا کردم.
اسلحه و شوکر را چطور تهیه کردی؟
اسلحه مربوط به دوران جنگ است و گلوله نداشت. چندبار گوشی‌ام را سرقت کردند و برای دفاع شوکر گرفتم و همراه داشتم.
قیافه‌ات را تغییر داده بودی؟
فقط کلاه گیس گذاشتم.
چرا از گاوصندوق سرقت کردی؟
می‌خواستم یک میلیارد تومان ضررم را جبران کنم و بقیه پول را برگردانم.
کارت را چطور جعل کردی؟
آرم روی کلاه پلیس بود که نشان دادم.