جادوگر بدون جادو

ماجراهای سپیدرود رشت تمامی ندارد

جادوگر بدون جادو

علی كریمی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت كه پس از شكست‌های متوالی این تیم در لیگ برتر به‌شدت از عملكرد بازیكنانش دلخور بود و حتی پس از شكست مقابل پدیده، در رختكن ورزشگاه امام رضا(ع) انتقاد شدیدی از بازیكنان سپیدرود كرد و سرانجام استعفا داد. او همان روز در رختكن را بست و به بازیكنان گفت اگر شرایط این‌طور ادامه پیدا كند ترجیح می‌دهد دیگر تیمداری نكند و باشگاه سپیدرود را به فرد دیگری بسپارد.
او كه تمرینات را تعطیل كرده بود به نزدیكانش گفته دیگر نمی‌تواند هم هزینه كند و هم مورد انتقاد قرار بگیرد، به همین خاطر ترجیح می‌دهد در صورت تغییر نكردن شرایط كار را ول كند و برود. شاید هم این یك سیاست باشد برای آنكه كریمی بتواند بازیكنان تیمش را تحت فشار بگذارد تا آنها یك تكانی به خود بدهند و در ادامه فصل بازی‌های بهتری
انجام دهند.
بدقولی مسؤولان استان گیلان در حمایت از باشگاه سپیدرود و عدم نتیجه‌گیری این تیم باعث شده كریمی تصمیم بگیرد مالكیت باشگاه پُرطرفدار شمالی را به شخص دیگری واگذار كند و حتی در این زمینه اقداماتی نیز انجام شده است. كریمی كه در اوایل شهریورماه سال جاری مالكیت باشگاه سپیدرود را از محمد نوین خریداری كرد، در مدت زمان حضور در باشگاه سپیدرود حدود 40درصد از قرارداد بازیكنان این تیم را پرداخت و بسیاری از بدهی‌های فصل‌های گذشته این تیم را نیز تسویه كرده است. سپیدرود با 12 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و در هفته بیستم لیگ برتر باید روز جمعه 10 اسفندماه به مصاف استقلال خوزستان برود.