سرمربی فوتبال را ما انتخاب نمی‌كنیم

داورزنی: دنبال مهندس برای انتخابات نگردید!

سرمربی فوتبال را ما انتخاب نمی‌كنیم

محمدرضا داورزنی، معاون وزارت ورزش و جوانان و اظهار نظر درباره چند فدراسیون ورزشی.او در ابتدای حرف‌هایش در پاسخ به سوالی درباره فدراسیون فوتبال و شایعه انتخاب وینچنزو مونتلا گفت: «تصمیم‌گیری درباره سرمربی تیم ملی و برنامه‌ریزی در این خصوص با فدراسیون فوتبال است.»
او این را گفت و در واكنش به شایعه اختلاف با رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: «با تاج هیچ اختلافی نداریم و او از مدیران خوب ماست. هیچ اختلافی هم بین وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال نیست.»
محمدرضا داورزنی به آینده والیبال هم اشاره كرد و ادامه داد: «ما میزبان جام ملت‌های آسیا و دو هفته از لیگ ملت‌های والیبال هم هستیم. لیگ ملت‌ها را باید در اردبیل و ارومیه میزبانی كنیم كه خوشبختانه اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است. كسب سهمیه المپیك و حضور در لیگ ملت‌ها از دیگر برنامه‌های تیم ملی برای سال آینده است. فدراسیون برنامه‌های خود را به‌خوبی دنبال می‌كند و ما هم تلاش می‌كنیم بعد از تعطیلات نوروز سروسامانی به این فدراسیون بدهیم.»
داورزنی درخصوص شرایط فرجی برای حضور در انتخابات فدراسیون كاراته، گفت:« انتخابات فدراسیون كاراته قرار است ۲۲ یا ۲۳ اسفند ماه برگزار شود و تا آن زمان اگر نامه بازگشت به كار وی بیاید، فرجی می‌تواند در انتخابات شركت كند؛ وگرنه او در انتخابات نخواهد بود.»
معاون وزیر ورزش درمورد برگزاری مجمع قایقرانی و این‌كه نام كاندیداها دیر اعلام شد و شائبه‌های مهندسی انتخابات مطرح شده است، عنوان كرد:« بازهم انتخابات شروع شد و شما دنبال مهندس می‌گردید؟!»