كیف قاپی با پا، ابداع خودم است

كیف قاپی با پا، ابداع خودم است

همه فن حریف است و كلكسیونی از جرایم را در پرونده‌اش دارد؛ از سرقت لوازم داخل خودرو تا كیف‌قاپی با پاهایش. شش ماه قبل از زندان آزاد شد و در این مدت بیكار نماند و سرقت‌هایش را ادامه داد. درباره دزدی‌هایش به جام‌جم گفت: «هفته‌ای یك بار از خانه بیرون می‌آمدم و با یك روز دزدی حدود 5/1میلیون تومان به دست می‌آوردم و هزینه یك هفته زندگی‌ام تامین می‌شد.»
از موادمخدر بدش می‌آید و می‌گوید: «اعتیاد زندگی را كثیف می‌كند. چند سال قبل سرقت لوازم داخل خودرو را شروع كردم و به خاطرش چند سالی در زندان بودم.»
در زندان تصمیم گرفت روش سرقت‌هایش را تغییر دهد و كیف‌قاپی با پا را ابداع كرد؛ شیوه‌ای كه در اجرایش هم موفق بود. با موتور كنار طعمه‌هایش كه زنان بودند می‌رفت و پایش را داخل دسته كیف می‌انداخت و با سرعت حركت می‌كرد. به گفته سارق جوان، با این شیوه تعادلش روی موتور بهتر است و راحت‌تر فرار می‌كند.
میله‌ای آهنی در دستش دارد كه در سرقت از خودروها عصای دستش است. می‌گوید: با این میله در كمتر از دو ثانیه در خودروهای پژو پارس و 405 را باز می‌كردم و در كمتر از 20 ثانیه ضبط را برمی‌داشتم و فرار می‌كردم. هربار كه بیرون می‌آمدم، حدود ده فقره سرقت مرتكب می‌شدم؛ كیف قاپی، موبایل قاپی و سرقت از داخل خودروها.
به گفته رئیس كلانتری 104 عباس‌آباد، ماموران زمانی متهم را دستگیر كردند که شش دستگاه موبایل، یك كیف زنانه و دو ضبط خودرو همراه داشت و همه را در یك‌روز سرقت كرده بود.