سفارش اینترنتی مرگ

سفارش اینترنتی مرگ

پسر 20 ساله كه از بیماری افسرگی رنج می‌برد با خرید اینترنتی ماده شیمیایی آن را خورد و به زندگی‌اش پایان داد.
به گزارش جام‌جم، عصر دوشنبه بیستم اسفند امسال یكی از ماموران كلانتری یوسف‌آباد با رضوانی، بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشكوك پسر 20 ساله‌ای در خانه‌اش در مركز پایتخت خبر داد. با دستور بازپرس جنایی، تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند. بررسی‌‌های اولیه پلیسی نشان داد كه پسر 20 ساله بر اثر مسمومیت فوت شده است. در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد كه پسر جوان به افسردگی مبتلا بوده و خانواده‌‌اش زمانی كه به خانه بازگشتند، متوجه مرگ او شده‌اند.
پسر 20 ساله بر اثر خوردن ماده شیمیایی كه در جواهرسازی و عكاسی كاربرد دارد، فوت شده بود. ماموران تحقیقات را روی این موضوع متمركز كردند كه سرانجام معلوم شد، پسر جوان این ماده شیمیایی صنعتی را اینترنتی از فروشگاه آنلاینی سفارش داده و خریده بود.
رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران با هشدار به مدیران فروشگاه‌های اینترنتی از آنها خواست كه هنگام فروش مواد شیمیایی صنعتی، مطمئن شوند كه خریداران برای انجام مصارف صنعتی از آن استفاده می‌كنند در غیر این صورت از فروش آن به افراد ناشناس خودداری كنند تا شاهد حوادث تلخی مانند مرگ پسر 20 ساله بیمار نباشیم.