شاخ اینستاگرام با شیركاكائو فریب خورد

شاخ اینستاگرام با شیركاكائو فریب خورد

 زورگیر فراری با فریب دختری كه شاخ اینستاگرام بود او را با شیر كاكائوی مسموم بیهوش كرد و پول و طلاهایش را دزدید.
 به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته دختر 21 ساله‌ای با حضور در دادسرای جنایی تهران از پسر 22 ساله‌ای به اتهام سرقت اموالش شكایت كرد.
پس از این شكایت، با دستور قضایی، تحقیقات پلیسی آغاز شد‌. دختر جوان به افسر تحقیق گفت: دنبال‌كنندگانم در اینستاگرام بیش از 2000 نفر هستند و تبلیغات شركت‌ها را منتشر می‌كنم و در میان دوستانم به شاخ اینستاگرامی معروف هستم‌. چند هفته پیش مردی با معرفی خودش به عنوان تاجر پوشاك با من تماس گرفت و خواست تبلیغات فروشگاه پوشاك زنانه‌اش را در صفحه اینستاگرامم منتشر كنم. مرد تاجر می‌گفت با كشورهای تركیه و چین همكاری دارد و پوشاك زنانه را برای فروش به ایران می‌آورد. مدعی شد، بعد از انتشار تبلیغاتم اگر مشتریانش زیاد شوند، پوشاك گرانقیمت برایم ارسال می‌كند. روز حادثه برای عقد قرارداد كاری به شمال غرب تهران رفتم. در ادامه مقابل مغازه‌ای توقف كرد و دو شیر كاكائو با خودش آورد و یكی را به من داد. بعد از نوشیدن آن بیهوش شدم و روز بعد در بیمارستان به هوش آمدم. آن مرد بعد از بیهوش كردن من، گوشی تلفن‌همراه، عابربانك و طلاهایم را كه 60‌میلیون تومان ارزش داشت سرقت كرده بود.
 آدم‌ربای سارق، تحت تعقیب پلیس بود تا این‌كه دو روز پیش بازداشت شد.
 وی به افسر تحقیق گفت: به اتهام زورگیری خیابانی تحت تعقیب پلیس بودم. پول زیادی نداشتم تا خانه‌ای را برای مخفی شدن اجاره كنم. در اینستاگرام با دختری آشنا شدم كه شاخ اینستاگرامی بود و با تبلیغات در اینستاگرام كسب درآمد می‌كرد. با جا زدن خودم به عنوان تاجر پوشاك خواستم كه كارم را در اینستاگرامش تبلیغ كند تا مشتری‌هایم زیاد شود‌. آن روز خودروی پژو‌یی را برای چند ساعت كرایه كردم، آن دختر برای نوشتن قرارداد كاری به محل ملاقات آمد و سوار خودرویم شد. با شیر كاكائوی مسموم او را بیهوش كردم، اموالش را دزدیدم و حتی موجودی كارت بانكی‌اش را خالی كردم. بعد قصد داشتم او را گروگان بگیرم كه راننده‌ای به من شك كرد و مجبور شدم دختر جوان را كنار خیابان رها كنم.
با توجه به این‌كه احتمال می‌رود، او دست به سرقت‌های مشابه زده باشد، تحقیقات تكمیلی از وی در پلیس آگاهی ادامه دارد.