قتل به خاطر 3 مسافر

جزئیات درگیری مرگبار 2 راننده تاكسی در خیابان جرجانی

قتل به خاطر 3 مسافر

 مرد تاكسیران كه بر سر سوار كردن سه مسافر، راننده دیگری را كشته بود هنگام فروش خودرو برای فرار دستگیر شد.
به گزارش جام‌جم، ظهر یكشنبه درگیری منجر به قتل در ایستگاه مسافربری در خیابان جرجانی به پلیس تهران اعلام شد كه با حضور كارآگاهان در محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول به نام محسن ۴۷ ساله بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به گردن و شكم فوت كرده است.
ماموران با تحقیق از شاهدان ماجرا، عامل جنایت به نام محمد ۴۹ ساله را شناسایی كردند. اظهارات آنها نشان داد، قاتل و مقتول هر دو راننده تاكسی هستند كه روز قبل از وقوع جنایت نیز بر سر سوار كردن مسافر با یكدیگر درگیر شده‌اند.
شاهدان صحنه قتل مدعی شدند مقتول سه مسافر خانم سوار كرده بود كه ناگهان محمد به بهانه این‌كه نوبت او برای سوار كردن مسافر است، به سمت ماشین محسن رفت و مسافران را از ماشین محسن پیاده كرد. همین موضوع باعث آغاز درگیری لفظی آنها با هم شد كه ناگهان محمد با چاقو چند ضربه به محسن زد و با ماشین خودش محل را ترك كرد.
كارآگاهان با مراجعه به خانه محمد متوجه شدند، او به‌خاطر اختلاف شدید خانوادگی مدتی است به خانه نمی‌رود. در ادامه ماموران پی بردند، محمد به شهر فردیس رفته و قصد فروش خودروی خود را در این شهر دارد كه تیمی از ماموران راهی آنجا شدند و او را عصر دوشنبه دستگیر كردند.
محمد پس از انتقال به پلیس آگاهی به قتل اعتراف كرد و گفت: وقتی با محسن درگیر شدم، ناگهان متوجه چاقوی زیر صندلی راننده ماشین او شدم. در یك لحظه چاقو را برداشته و چند ضربه به او زده و با ماشین از محل دور شدم. روز بعد قصد داشتم ماشین را بفروشم و با پول آن متواری شوم كه دستگیر شدم. 
متهم به قتل  دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه  هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد. او در جریان تحقیقات قضایی  به بازپرس كامران رضوانی گفت، برسر نوبت جابه‌جایی مسافر با مقتول درگیر شده و او را كشته و خماری و اعتیاد این بلا را سرش آورده است.