دستگیری دزد مطب‌های ترك اعتیاد

دستگیری دزد مطب‌های ترك اعتیاد

دزد سریالی مطب‌های ترك اعتیاد پایتخت با ردیابی علمی كارآگاهان پلیسی آگاهی دستگیر شد. 
به گزارش جام‌جم، 20 اسفند
 سال گذشته مردی با مراجعه به پلیس تهران از سرقت 60 میلیون تومان متادون و ترامادول از مطب ترك اعتیادش خبر داد. شاكی اظهار كرد: سارقان پس از شكستن قفل‌های در ورودی و از كار انداختن دوربین‌های مدار بسته اقدام به سرقت اموال كرده و در این رابطه به كسی مظنون نیستم.
كارآگاهان با حضور در محل سرقت و بررسی دوربین‌های مداربسته دریافتند سارقان سه نفر بوده كه ساعت 4 و 40 دقیقه صبح وارد مطب شده بودند.  دزدان با دو دستگاه خودروی پژو پارس نقره‌ای و پراید سفید و در حالی كه صورت خود را با شال و كلاه پوشانده بودند به محل مراجعه و با تخریب قفل‌های در ورودی به سرعت داروها را در صندوق عقب خودروی پژو پارس قرار داده و بعد با تخریب قفل مغازه سیگارفروشی در همان محل به آنجا دستبرد زدند. با بررسی فیلم در مركز تشخیص هویت پلیس آگاهی، هویت یكی از سارقان به نام جلال 34 ساله شناسایی شد. 17 فروردین، متهم در خانه‌اش در محدوده جیحون دستگیر و در بازرسی خانه‌اش ابزار سرقت و 
دو گاوصندوق تخریب شده كشف شد. جلال در تحقیقات با اعتراف به سرقت از مطب مالباخته، به چند فقره سرقت مشابه دیگر از مطب‌های ترك اعتیاد در شرق و غرب تهران همراه دو نفر از همدستانش اعتراف كرد. 
 رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ  در این‌باره گفت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری همدستان متهم  آغاز شد.