هنكس، مدیر برنامه پریسلی

هنكس، مدیر برنامه پریسلی


در نگاه اول هیچ ارتباطی نمی‌توان بین تام هنكس و الویس پریسلی پیدا كرد، اما صنعت سینما توانایی آن را دارد كه این دو نام را در كنار هم قرار دهد. در درام شرح‌ حال‌گونه تازه‌ای كه ساخته می‌شود، بازیگر اسكار گرفته سینما نقش تام پاركر را بازی می‌كند. حالا این نكته چه ارتباطی به الویس پریسلی دارد؟ كلنل پاركر مدیر برنامه این بازیگر و خواننده و یكی از چهره‌های تاثیرگذار دوران خود بود.
به نوشته تاریخ، كلنل تام پاركر همان كسی است كه پریسلی جوان و ناشناس را كشف و پیدا و به جامعه هنری معرفی كرد. از همان زمان، دوستی بسیار نزدیكی بین دو طرف به وجود آمد. فیلمنامه درام شرح حال‌گونه تازه هالیوود را كلی مارسل می‌نویسد. او قبل از این فیلمنامه «نجات آقای بنكز» را نوشته است. باز لورمن استرالیایی‌تبار كه از سال 2014 به دنبال ساخت فیلمی درباره الویس پریسلی است، پشت دوربین فیلم قرار خواهد گرفت. كمپانی برادران وارنر هم تهیه‌كننده این فیلم فعلا بدون نام است.
كار فیلمبرداری فیلم اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود، اما چه كسی نقش الویس پریسلی را به عهده خواهد گرفت؟ فعلا معلوم نیست! توجه منتقدان و روزنامه‌نگاران در حال حاضر روی این موضوع است كه هنكس دوباره قرار است در قالب یك شخصیت واقعی ایفای نقش كند! / ورایتی