ورود باتیستا به ژانر کمدی

ورود باتیستا به ژانر کمدی

دیو باتیستا هم مثل همکار بدنساز خود آرنولد شوارتزنگر، بخت خود را در ژانر كمدی آزمایش می‌كند. او این روزها مشغول آماده كردن كمدی اكشن جاسوسی «جاسوس من» است. او هم مثل آرنولد در فیلمش با یك بچه كم سن و سال همبازی است! باتیستا، در قالب مردی عضلانی با نام جی‌جی ظاهر می‌شود که یكی از ماموران ورزیده و خلاق سازمان ضدجاسوسی به شمار می‌آید، اما ماموریت‌های اخیر او با ناكامی روبه‌رو شده و كارنامه كاری‌اش به همین دلیل با مشكلاتی روبه‌رو شده است.
مدیر جی‌جی آخرین فرصت كاری را به او می‌دهد. ماموریت تازه جی‌جی، محافظت از جان اعضای یك خانواده است. سوفی دختر 9 ساله خانواده، هدف عوامل خلافكار است و جی‌جی باید مراقب او باشد، اما سروكله‌زدن با این دختر بچه، دست‌كمی از مقابله با شخصیت‌های شرور داستان ندارد! نقش سوفی را در این فیلم، چولی كولمن بازی می‌كند.
پیتر سگال «جاسوس من» را براساس فیلمنامه‌ای از خودش و اریك هوبر كارگردانی كرده است. قبل از این قهرمانان اكشنی چون دواین جانسون و وین دیزل هم در كمدی اكشن‌های موفقی بازی كرده‌اند كه یك بازیگر كوچولوی شیطان را در مقابل خود داشته‌اند. دیو باتیستا که قهرمان کشتی کچ است، با بازی در اکشن کمیک‌استریپی «نگهبانان کهکشان» به شهرت رسید. / مووی